  • 11. Data: 2009-07-22 10:58:15
    Temat: Re: ISO 3200 Nikon D90+Tamron 17-50
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Uzytkownik <q...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:9a569a3d-ce4b-4d42-8841-758b2113e364@k19g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > ...a po co?
    > Pozdrawiam
    > StaM
    zeby sie nie marnowal

  • 12. Data: 2009-07-22 11:13:06
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 22 Lip, 12:27, "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Genialne - srodek dnia, 3200ISO :)
    > Ciekawe jaki czas i przeslona?
    >
    > To jest glupie nawet w kategorii testow sprzetu...

    Glupie? Ty wyznawco Pentaxa, pamietam Twoje komentarze jeszcze z
    czasow analogowych, to bylo dopiero glupie.
    Teraz popisujesz sie przed mlodzieza. Testuje swoim aparatem, nie
    Twoim. Przyjdzie czas na fotki w nocy. Nie mozna wszystkiego naraz. Z
    psem to kosciola nie wejde , bo moze to kogos obrazic.
    StaM

  • 13. Data: 2009-07-22 11:57:08
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Zalaczylem fotki wykonane na wysokiej czulosci.Ich jakosc, od biedy
    > zadawala. Ciekawym co mysli szanowne grono, o ile zechce zajrzec. Sa
    > to typowo testowe prace, nowa zabawka po Fuji S5.
    >

    > http://stam.thephotodiary.com/?main=L3Avc2hvdy5odG1s
    P2lkPTE4NjM3OQ==

    Nie widze sensu pokazywania zdjec na takim wysokim iso przy pieknej
    pogodzie. Jesli chcesz zobaczyc jak wyglada szum na wysokich czulosciach
    zrob zdjecie bez swiatla dziennego, wtedy zobaczysz poziom szumow, wtedy
    szum dopiero wyjdzie. Zastanawia mnie sens w ogole robienia takich
    sampli...ale to moje prywatne zdanie. Znalazlem u siebie pierwsze poczatki
    focenia, iso 3200 ale juz pokazane w diametralnie innych warunkach.

    http://scashone.blok.pl/sample/przyklad_iso_3200.jpg

    foto tylko lekko rozjasnione

    pozdr

    CeZ__134

  • 14. Data: 2009-07-22 12:05:27
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Uzytkownik <q...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > ...a po co?
    > Pozdrawiam
    > StaM
    >
    > Tu powinny byc wieksze do jasnej, swinskiej grypy!
    > http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php

    Pokaz exif-a, tez w celach testowych:)))

    pozdro
    elm

  • 15. Data: 2009-07-22 12:26:37
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Glupie? Ty wyznawco Pentaxa, pamietam Twoje komentarze jeszcze z
    > czasow analogowych, to bylo dopiero glupie.
    > Teraz popisujesz sie przed mlodzieza. Testuje swoim aparatem, nie
    > Twoim.

    Ale masz skoki ciśnienia :)

    Następnym razem (nawet za dnia) przykucnij gdzieś w krzaki, gdzie dominuje
    czerń, brąz, zieleń, jest cienmno.

    > Przyjdzie czas na fotki w nocy.

    BTW. widziałem na dpreview fotki nocne (ISO 100, długie ekspozycje) z 450D,
    bardzo, bardzo szumiaste. Jak będziesz miał okazję spróbuj coś w ten deseń.
    ciekawym jak wyjdą.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 16. Data: 2009-07-22 13:12:32
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    q...@g...com pisze:
    > Tu powinny byc wieksze do jasnej, swinskiej grypy!
    > http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php

    Jak podasz swoj login i haslo na ten serwis, to moze ktos obejrzy.
    Na razie -- co widac wyraznie po adresie -- skierowales potencjalnych
    ogladaczy na strone logowania, a nie do zdjec.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 17. Data: 2009-07-22 13:39:04
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 22 Lip, 15:12, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Na razie -- co widac wyraznie po adresie -- skierowales potencjalnych
    > ogladaczy na strone logowania, a nie do zdjec.

    Wykonano

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a37775963f1f33d7
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcc62c1d730ed581
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4468642b0c32bc3f
    .html

    StaM

  • 18. Data: 2009-07-22 13:45:26
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

> [...]
    > Na razie -- co widac wyraznie po adresie -- skierowales potencjalnych
    > ogladaczy na strone logowania, a nie do zdjec.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4468642b0c
    3
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a37775963f1f33d7
    .html2bc3f.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a37775963f
    1f33d7.html
    Melduje wykonanie zadania. Tam chyba jest exif
    StaM

  • 19. Data: 2009-07-22 16:06:47
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 22 Jul., 12:03, "q...@g...com" <q...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > zadawala. Ciekawym co mysli szanowne grono, o ile zechce zajrzec. Sa
    > to typowo testowe prace, nowa zabawka po Fuji S5.

    gdybys jszcze pomniejszyl to slaba jakosc ukrylbys jeszcze bardziej.

    bez mozlliwosci zobaczenia w skali co najmniej 50 % oryginalu nic nie
    mozna powiedziec co byloby uzyteczne dla Ciebie.

  • 20. Data: 2009-07-22 16:36:51
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 22 Lip, 18:06, XX YY <j...@u...at> wrote:

    > gdybys jszcze pomniejszyl to slaba jakosc ukrylbys jeszcze bardziej.
    >
    > bez mozlliwosci zobaczenia w skali co najmniej 50 % oryginalu  nic nie
    > mozna powiedziec  co byloby   uzyteczne dla Ciebie.
    Nie tesknie za bardzo wysokim uzytecznym ISO. Najbardziej potrzebne
    jest ono(to ISO) do dokumentu, jako dzialu foto.
    Stwierdzam tylko ze awaryjnie bedzie przydatne. A tak na pierwsze
    wrazenia, nie moge porownac z moimi eselerami Sony A-700 z, bo to
    wyzsza polka, duza przewaga w solidnosci body- puchy, Fuji s5 to
    calkiem inna melodia, poprawne fotki, za to "mechanicznie" do bani.
    Wolny, i trudno mu dopasowac dodatki, CF karty, lampki blyskowe,
    gripy, jak jedno troche dzisiaj sobie dziala to drugie nie. Z D90 nie
    ma absolutnie problemu, no i ma tansze SD karty pamieci, dzialajace
    nawet te "noname", czyli jednym zdaniem fajny sprzecik dla 100
    procentowego amatora. Wychodza super Jpegi prosto z puszki. Dalem 600
    Euro za nowy, i tyle jest warte.
    Pozdrawiam StaM