  • 11. Data: 2002-12-17 10:56:46
    Temat: Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    No prosze... Wczoraj wyslane faksy z zamowieniem przejscia na nowego
    polpaka i zmiana ciru na 64kbit, dzis od samego rana lacze smiga jak
    szalone.

    Niezle ZLODZIEJSTWO w tej firmie sie szerzy :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 na sprzedaz: http://sprzet.net

  • 12. Data: 2002-12-17 12:04:29
    Od: "JLoaf" <j...@w...pl>

    Witam,

    > No prosze... Wczoraj wyslane faksy z zamowieniem przejscia na nowego
    > polpaka i zmiana ciru na 64kbit, dzis od samego rana lacze smiga jak
    > szalone.

    Nie ciesz się przed zachodem słońca ;-). Ja ostatnio mam tak, że gdzieś do
    14-15:00 wszystko chodzi dobrze, a po tej godzinie jakby ktoś przykręcił
    kurek. Lokalizacja Katowice. Może po 14:00 dużo ludzi odpala swoje
    Neostrady, SDI itp???

    Jacek.

  • 13. Data: 2002-12-17 18:26:32
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org>

    W artykule <atmsd0$g32$1@news.tpi.pl> Adam Szendzielorz napisał(a):
    > Witam,
    >
    > No prosze... Wczoraj wyslane faksy z zamowieniem przejscia na nowego
    > polpaka i zmiana ciru na 64kbit, dzis od samego rana lacze smiga jak
    > szalone.

    Przynajmniej masz mozliwosc zmiany tego stanu przez wykupienie CIR`u. Uzytkownicy SDI
    i neo
    maja totalnie przesrane. Moje pakiety rowniez przechodza przez 195.205.0.161 i jak do
    centrali
    jest <30ms to do 195.205.0.161 juz 4000 ms :)). Nie mam sily sie juz z nimi klocic.
    Sprobuje
    jutro do nich przedzwonic i sie spytam kiedy sie to zmieni, ale jakos nie wierze w
    ich
    mozliwosci :).

    --
    Pozdr. Jacek

  • 14. Data: 2002-12-17 23:09:10
    Od: "AK" <R...@e...gov.waw.pl>

    Dzis kontaktowalem sie w tej samej sprawie z ich helpdeskiem.
    Wrazenienia:
    1. tpsa i polpak to kpina - 2167 PLN za dostep z gwarancja transferu 0 kbps
    , tak oznajmil pan milym glosem, po czym zaproponowal cir 64kbps. i tu ROTFL
    bo mnie nie interesuje dobry wujek zabka ktory da mi wg swojego uznania
    wiecej , moze nawet caly EIR , ale zawsze moze mi znowu powiedziec "MA PAN
    64kbps cir wiec prosze go sobie zwiekszyc do 2M", Robia ze swoich abonentow
    idiotow. Ponad rok dzialalo dobrze ale zabki, chytre bestie, mysla ze maja
    monopol i niech tak dalej mysla.

    2. Konkurencja np.telenergo da swiatlowodzik, cir = eir i bez laski. Klient
    nasz pan.

    Brawo! panowie planisci w tpsa jak tak dalej pojdzie to za rok obudzicie sie
    z reka w nocniku, choc synonim waszej firmy jest juz dzis znany kazdemu ...
    [CENZURA]*****

    ---
    Pozdrawiam,
    Andrzej Kaczmarek
    Network Manager

  • 15. Data: 2002-12-18 09:18:13
    Od: "rashman" <w...@k...pl.tomoznawyciacprzyodpowiadaniu.com.waw.pl>

    > 2. Konkurencja np.telenergo da swiatlowodzik, cir = eir i bez laski.
    Klient
    > nasz pan.
    Ba. Telenergo.

    Niezaprzeczalna zaleta TPSA (w konsekwencji wada i jedna ze skladowych
    pakietu argumentow TSPA, ktorymi pewnie wewnetrznie tlumaczy sie taka a nie
    inna polityke 'firmy') jest dostepnosc lacz - to np. jedyne lacze, ktore
    moza dostac w naszym (moim i autora watku, Adama) miescie. Telenergo
    najblizej jest 30 km od nas (Rybnik) z wezlem w wyjatkowo nieatrakcyjnej
    okolicy:). Ich handlowcy co prawda myla Jastrzebie Zdroj z Jastrzebia
    Gora... lepsze to od loop'ujacych panienek z BOK'u Polpaka : "cir, cir,
    wiekszy cir, wiecej pieniedzy, cir, cir, cir, nie ma zadnej awarii, cir,
    cir"

    Rekami i nogami bronimy sie przed kolokacja gdzies dalej (Warszawa,
    Katowice) bo oprocz hostingu robimy jeszcze pare innych, bardzo
    specyficznych (i dochodowych) rzeczy, ktorych zal sie pozbywac. Poki co po
    godzinie 15 faktycznie pingi z 2-3 cyfrowych robia sie 4 cydrowe:/ Od
    przyszlego tgd. powinnismy pracowac juz na 2x2 oslawionym FR/ATM, ktory jak
    wielcy tego swiata nadszedl z gory, aby przyniesc radosc, spokoj i
    najwyzszej klasy Internet z cena wyzsza o ~50% od poprzedniej oferty TPSA
    (inna sprawa, ze rozni sie CIR'em). Co bedzie dalej? Co bedzie kiedy wszyscy
    beda juz miec 64 kbit cir? Poszkodowani beda wlasciele 1 mbit z 32 kbit
    cir'em, ktorych podejzewam jest jak na lekarstwo? Eh:]

    Ja rozumiem, ze marketing moze zdzialac cuda, ze mozna manipulowac ludzmi i
    opinia publiczna, ale _wymagane_ jest minimum intelignecji w tych
    dzialaniach. W przypadku TPSA inteligencja ma urlop.

    r.

  • 16. Data: 2002-12-19 08:26:14
    Od: "AK" <a...@i...pl>

    Najgorsze jest to, ze TPSA robi to *celowo* aby zmusic uzytkownikow polpak-t
    do przesiadki na FR/atm.
    Zauwazylem dziwna zaleznosc:
    godzina ok 00:10 , 00:30 do ok 09:30 rano (codziennie) lacze chodzi jak
    kiedys za dawnych czasow, godziny pozostale tragedia
    mysle ze jest to dzialanie z *premedytacja* ze strony tpsa. Placenie im
    ponad 2000 PLN za to ze stoi u mnie ich HDSL to smieszne :-)
    moge sobie swojego HDSL a postawic i zaoszczedze kupe pieniedzy, bo tez CIR
    bedzie 0 kbps :-)
    a 64 kbps CIR mam na modemie isdn, nawet wiecej bo razy 2, i kilka razy
    taniej niz 3000 PLN za polpak z cir 64 :-)
    BTW w rybniku jest zdaje sie dostep do netu przez pol34. polecem
    www.ck.gliwice.pl moze to was bardziej ratuje niz tpsa.

    ---
    Pozdrawiam,
    Andrzej Kaczmarek
    Newtork Manager

  • 17. Data: 2002-12-19 17:19:31
    Od: l...@p...kozia-wolka.ppp.tpsa.com

    "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl> writes:

    > Komus udalo sie uzyskac 2 x klasa C od telenergo ?

    Nie dać nie mogą. Mogą (i powinni) wymagać uzasadnienia (formalnego,
    zgodnie z wymaganiami i na formularzu RIPE), że naprawdę potrzebujesz
    aż tyle.

    --
    (-) Łukasz Grochal l...@r...eu.org
    (for PGP key visit:)

  • 18. Data: 2002-12-20 08:34:08
    Od: "rashman" <w...@k...pl.tomoznawyciacprzyodpowiadaniu.com.waw.pl>

    > Najgorsze jest to, ze TPSA robi to *celowo* aby zmusic uzytkownikow
    polpak-t
    > do przesiadki na FR/atm.
    I to w jakim finezyjnym stylu...

    Wczoraj otrzymalem telefon z Tpsa nt. naszego zapytania ofertowego (6 mbit z
    LB - to nie jest chyba jakas egzotyka...). Wyslane w listopadzie faksem,
    poparte telefonami (licznymi) pozostawalo bez odpowiedzi. Jak maly sie
    poczulem w momencie kiedy Pani z Tpsa oznajmila mi skad taki poslizg, jak
    niewielka jest moja 'domyslnosc' moge wiedziec tylko ja i znajomy siedzacy
    obok (mam swiadka, powtarzalem wszystko na glos co uslyszalem w sluchawce):

    - Pan Grzegorz Sz. nie odpowiedzial panstwu na maila, poniewaz od miesaca ma
    niesprawnie dzialajaca skrzynke pocztowa i nie moze wysylac maili.

    Moze to jest bolaczka Tpsa? Moze po prostu zafundowanie im kilka kont
    pocztowych rozwiaze problemy Polpaka, Neostrady?

    > Zauwazylem dziwna zaleznosc:
    > godzina ok 00:10 , 00:30 do ok 09:30 rano (codziennie) lacze chodzi jak
    > kiedys za dawnych czasow, godziny pozostale tragedia
    Moge pochwalic sie rownie pociesznym wynikiem.

    > a 64 kbps CIR mam na modemie isdn, nawet wiecej bo razy 2, i kilka razy
    > taniej niz 3000 PLN za polpak z cir 64 :-)
    I pingi lepsze.

    > BTW w rybniku jest zdaje sie dostep do netu przez pol34. polecem
    > www.ck.gliwice.pl moze to was bardziej ratuje niz tpsa.
    Rybnik z roznych wzgledow odpada. Nie slyszalem tam o dobrym centrum danych,
    a propozycja, ktora otrzymalismy od pewnego providera z Rybnika raczej byla
    w firmie tematem zartow, niz obiektem analizy i potencjalnym wyjsciem:)

    Zdecydowanie lepiej jest 50 km dalej w K-cach.

    r.

  • 19. Data: 2002-12-23 18:37:06
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

> [...]
    byla
    > w firmie tematem zartow, niz obiektem analizy i potencjalnym wyjsciem:)

    jezeli chodzi o propozycje to ja ją składałem.... no ale mogla sie nie
    spodobac tak ambitnej firmie ze wzgledow ktore uznaje za zrozumiale...
    zreszta moze wlasnie taka miala byc....
    Jednak pisanie ze byla ona tematem zartów w firmie jest lekko zabawne, gdyz
    brzmi to jakoby firma skladala sie z conajmniej z kilkunastu pracownikow,
    gdzie w rzeczywistosci jest ich dwóch. Rash napisz lepiej ze sie smiales
    razem z Szyną :)

    Marcin

    p.s. a co do Pol34 to mysle ze istnieje mozliwosc postawienia serwerów na
    polibudzie w Rybniku gdzie jest lacze 155Mb do SASK w katowicach.... tyle ze
    was SASK nie interesuje o ile dobrze wiem !?

  • 20. Data: 2002-12-23 18:37:47
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Najgorsze jest to, ze TPSA robi to *celowo* aby zmusic uzytkownikow
    polpak-t
    > do przesiadki na FR/atm.

    Ano. Po przepieciu nas na nowy ruter (przy okazji upgradu polpak-fr/atm)
    pingi po Polsce naprawde dostaly kopa - teraz (coprawda sobota) o 14.00
    do wp.pl / onet.pl mam srednio 15ms (sic!). Niezaleznie od pory lacze dziala
    jak trzeba.

    Przy okazji - nie ma zadnych ACLek, przynajmniej u nas, dla tych co sie
    o nie martwili :)
    pozdr.