  • 11. Data: 2012-04-02 21:17:20
    Temat: Re: I ty jestes podsluchiwany
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Ale google nadal chetnie pomoze naszej policji, nie tedy droga :-)
    >
    > neostrade kupowac, zmiane IP chwalic, cookies czesto kasowac, IE9
    > nie instalowac, gmaila nie uzywac - i moze jakos sie uda :-)

    Przecież z neostrady, to jeszcze łatwiej wziąć IP niż z googla.
    Ja bym tu nie liczył na bałagan w tepsie -- po podaniu IP i czasu
    od razu z systemu musi wyskoczyć login i dane abonenta.

    Jarek

    --
    Więc pamiętaj, gdy chodząc po domach usłyszysz, że pan cesarz jest bydlę,
    albo co innego, to przyjdź do mnie i powiedz mi o tym. Dostaniesz dziesiątkę,

  • 12. Data: 2012-04-02 21:22:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > czyli to co robisz na necie może zainteresować policje?

    W to, to ja nigdy nie wątpię.

    > ale co się uda? Taki normalny Bronek, który czyta gazete.pl, dostaje 5
    > listów dzienne, w większości linki do obrazków i śmiesznych filmików,
    > raz na jakis czas poskładane w pps-a. Czasmi w coś zagra, lub kupi na
    > allegro płacąc przelewem - co straci na podsłuchiwaniu?

    Co on straci, nie jest tu najważniejszym pytaniem. Trzeba pytać, co my
    stracimy. Pieniądze. Przecież te wszystkie osielstwa, to oni nie za swoje
    robią.

    > oczywiście. jak będziesz chciał się komunikować z innymi zbirami w
    > mafii- koniecznie szyfrowane utajnione ściśle tajne.

    Gdy się jeden zbir z drugim zbirem będzie chciał komunikować przez
    internet, to oni sobie z tym poradzą. O to jestm spokojny. Policja
    też nie będzie niczym niepokojona i będzie mogła w tym czasie spokojne
    czytać na przykład to, co my sobie tutaj piszemy.

    Jarek

    --
    Jakby pani chciała, pani Müllerowo, zastrzelić arcyksięcia albo pana cesarza,
    toby się pani na pewno z kimś naradziła. Co głowa, to rozum. Ten doradzi to,

  • 13. Data: 2012-04-02 22:42:10
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-04-02 19:33, J.F pisze:

    > No i chyba czas na jakis projekt "internet over internet". Szyfrowany,
    > anonimizowany ...

    ONI są na to gotowi ;-)

    http://www.wired.com/threatlevel/2012/03/ff_nsadatac
    enter/all/1

    T.

  • 14. Data: 2012-04-02 23:05:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    3817,Polskie_sluzby_rekordzistami_Europy_w_inwigilac
    ji.html

    > 1.8 mln ... co 20-sty rodak :-)

    W tej liczbie sa tez np. zapytania : "do kogo nalezy numer xyz?".

  • 15. Data: 2012-04-03 02:23:12
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Taki normalny Ziutek - spędza cały dzień przy komputerze w swoim
    > pokoju. W zasadzie nie wychodzi w ogóle z domu. Czasem wyjrzy przez
    > okno.

    Zaczynało się dobrze. Miałeś szansę nieźle zakończyć. Ale...

    > Co straci jak ktos mu nasra na wycieraczkę?

    ...postanowiłeś jednak przechwycić przechodnie trofeum mistrza nieudanych
    analogii.

  • 16. Data: 2012-04-03 08:11:29
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 2 Kwi, 23:05, "Ghost" <g...@e...pl>pisze...
    63817,Polskie_sluz...

    > W tej liczbie sa tez np. zapytania : "do kogo nalezy numer xyz?".

    Wygląda na to, że tak i dlatego ta liczba jest tak kosmiczna a co za
    tym idzie
    cała statystyka jest do d...

    Ircys

  • 17. Data: 2012-04-03 14:03:12
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    > ...postanowiłeś jednak przechwycić przechodnie trofeum mistrza
    > nieudanych analogii.
    hahaha!

    Ziutek powinien zatrudnić sprzątaczkę, która usunie nieczystości i
    wystawi rachunek. Tą kwotę straci Ziutek. Natomiast jak Bronek ujawni
    TOBIE adresy stron www które przeglądał, to Ty możesz mu...... No
    właśnie co? Albo inaczej znając listę stron przeglądanych przezemnie
    zarobisz..... nic?
    Ja jak już pisałem mniej więcej wiem że dane trzeba chronić, prywatność
    też, ale nie maniakalnie. Ciśnienie mi podnosi osobnik który ma firmę,
    ogłasza się z imienia nazwiska i wszelkich danych w necie, raklama na
    aucie, ale na wczasach jak wynajmuje rower to dowodu nie chce pokazać
    (autentyk sierpień 2010)
    Podobnie nasz kolega parę postów wcześniej. Google udostępni policji...
    Jasne że udostępni, każdy udostępni, bo ma obowiązek. Google i każda
    inna firma może sobie zrobić z naszymi danymi co chce, bez naszej
    wiedzy, a my możemy dochodzić jakichkolwiek praw dopiero jak nam się
    jakaś krzywda z tego powodu stanie

    ToMasz

  • 18. Data: 2012-04-03 14:58:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ToMasz <t...@n...gazeta.pl> wrote:

    > hahaha!
    >
    > Ziutek powinien zatrudnić sprzątaczkę, która usunie nieczystości i
    > wystawi rachunek. Tą kwotę straci Ziutek.

    Ale co wy z tym sraniem? Prawidłowe dokończenie anegdoty powinno brzmieć na
    przykład: co Ziutkowi szkodzi, że ktoś wbrew jego woli i bez jego wiedzy
    wejdzie mu do domu, poprzegląda wszystkie szuflady, korespondencję i
    historię przeglądarki? Poza pozbawieniem go godności i podstawego ludzkiego
    prawa do prywatności zasadniczo nic, prawda?

    > Natomiast jak Bronek ujawni
    > TOBIE adresy stron www które przeglądał, to Ty możesz mu...... No
    > właśnie co?

    Ty mu pewnie możesz gówno. Ale odpowiednie służby mogą przyjść i powiedzieć:
    towarzyszu Ziutek, kablujcie albo wszyscy się dowiedzą jakie porno oglądasz
    i z czyją żoną sypiasz. No ale to nic wielkiego, prawda?

    > a my możemy dochodzić jakichkolwiek praw dopiero
    > jak nam się jakaś krzywda z tego powodu stanie

    Naruszenie podstawowych praw człowieka to już jest krzywda. Internet to nie
    tylko porno i lolcaty - to również korespondencja, której tajemnicę zapewnia
    konstytucja. Nie dla śmiechu o nią walczono. Zatrważające jest, jak
    lekkomyślnie niektórzy są gotowi się jej zrzec.

  • 19. Data: 2012-04-03 16:28:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Ale google nadal chetnie pomoze naszej policji, nie tedy droga :-)
    >
    > neostrade kupowac, zmiane IP chwalic,

    Jak to niby miałoby utrudnić działanie policji jeśli dostawcy zbierają dane
    o tych zmianach na potrzeby policji ?

    P2P

  • 20. Data: 2012-04-03 16:30:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > na jakis czas poskładane w pps-a. Czasmi w coś zagra, lub kupi na allegro
    > płacąc przelewem - co straci na podsłuchiwaniu?

    Prywatność.