    From: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: I ty jestes podsluchiwany
    Date: Tue, 03 Apr 2012 14:03:12 +0200

    > ...postanowiłeś jednak przechwycić przechodnie trofeum mistrza
    > nieudanych analogii.
    hahaha!

    Ziutek powinien zatrudnić sprzątaczkę, która usunie nieczystości i
    wystawi rachunek. Tą kwotę straci Ziutek. Natomiast jak Bronek ujawni
    TOBIE adresy stron www które przeglądał, to Ty możesz mu...... No
    właśnie co? Albo inaczej znając listę stron przeglądanych przezemnie
    zarobisz..... nic?
    Ja jak już pisałem mniej więcej wiem że dane trzeba chronić, prywatność
    też, ale nie maniakalnie. Ciśnienie mi podnosi osobnik który ma firmę,
    ogłasza się z imienia nazwiska i wszelkich danych w necie, raklama na
    aucie, ale na wczasach jak wynajmuje rower to dowodu nie chce pokazać
    (autentyk sierpień 2010)
    Podobnie nasz kolega parę postów wcześniej. Google udostępni policji...
    Jasne że udostępni, każdy udostępni, bo ma obowiązek. Google i każda
    inna firma może sobie zrobić z naszymi danymi co chce, bez naszej
    wiedzy, a my możemy dochodzić jakichkolwiek praw dopiero jak nam się
    jakaś krzywda z tego powodu stanie

    ToMasz