  • 1. Data: 2012-03-26 08:29:38
    Temat: telefon z sekretarka a PC
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy jest jakis telefon (przewodowy, bezprzewodowy) z automatyczna
    sekretarka, z ktorego nagrania mozna byloby sciagnac do PC (np. via
    USB)?

    Czy jakas bramka voip (np. Fritz box) ma funkcjonalnosc automatycznej
    sekretarki. Wiem, ze mozna miec poczte glosowa u operatora.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-03-26 09:06:55
    Temat: Re: telefon z sekretarka a PC
    Od: a...@p...fm

    Można do tego celu zastosować centralkę telefoniczna np. firmy
    Elektronix .
    Więcej o nich na www.elektronix.pl lub www elnix.com.pl

  • 3. Data: 2012-04-08 22:22:53
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Taką funkcję miały voicemodemy USRobotics z odpowiednim oprogramowaniem
    automatycznej sekretarki.

    -----