  • 1. Data: 2012-04-02 11:24:37
    Temat: I ty jestes podsluchiwany
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    3817,Polskie_sluzby_rekordzistami_Europy_w_inwigilac
    ji.html

    1.8 mln ... co 20-sty rodak :-)

    Choc mowiac szczerze - to nie jestem taki pewien czy to rzetelnie
    policzone - np wielokrotne odczyty, oraz czy tyle po prostu nie jest
    potrzebne, a polskie sluzby po prostu nie sa przodujace w
    wykorzystaniu nowoczesnych srodkow :-)

    Ciekawe jest za to "i czego szukaliśmy w internecie" ... jak ?

    J.

  • 2. Data: 2012-04-02 16:12:29
    Temat: Re: I ty jestes podsluchiwany
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-04-02 11:24, J.F pisze:

    > Ciekawe jest za to "i czego szukaliśmy w internecie" ... jak ?

    Pewnie bezpośrednio ze źródła, czyli od Googla:

    http://www.frizona.pl/threads/8943-Policja-i-s%C4%85
    dy-cz%C4%99%C5%9Bciej-pytaj%C4%85-Googlea-o-dane-int
    ernaut%C3%B3w-Naszcz%C4%99%C5%9Bcie-nieudolnie

    Podsłuchiwanie zapytań do wyszukiwarki na poziomie łącza można utrudnić
    korzystając z rozwiązań typu HTTPS Everywhere.

    https://www.eff.org/https-everywhere

    T.

  • 3. Data: 2012-04-02 17:42:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Finke wrote:

> [...]
    >
    > Podsłuchiwanie zapytań do wyszukiwarki na poziomie łącza można
    > utrudnić korzystając z rozwiązań typu HTTPS Everywhere.

    mam wrażenie że metody bezpiecznego korzystania z sieci zaczną się robić
    coraz popularniejsze nie tylko w chinach czy Koreii ale i w normalnych
    pańśtwach z ciekawskimi służbami.

  • 4. Data: 2012-04-02 18:30:45
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-02 16:12, Tomasz Finke pisze:
    > Podsłuchiwanie zapytań do wyszukiwarki na poziomie łącza można utrudnić
    > korzystając z rozwiązań typu HTTPS Everywhere.
    >
    > https://www.eff.org/https-everywhere

    Jeśli ktoś jest na stałe zalogowany w przeglądarce na swoim koncie
    Google to może też korzystać z trybu rozszerzonej prywatności i
    maskowania zapytań wchodzą na stronę wyszukiwarki przez stronę
    <https://encrypted.google.com/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-04-02 18:50:11
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to może też korzystać z trybu rozszerzonej prywatności i maskowania
    > zapytań wchodzą na stronę wyszukiwarki przez stronę

    Ale google nadal wie :)) czego szukasz i jak?:)
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 6. Data: 2012-04-02 19:15:39
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-02 18:50, zho pisze:

    > Ale google nadal wie :)) czego szukasz i jak?:)

    No raczej. Podobny efekt daje wymuszenie krozystania z połączenia HTTP
    przy logowaniu się do konta Google Mail (Gmail). W ustawieniach konta
    Gmail można włączyć 'Always use https'. Jeśli jesteśmy zalogowani na
    stałe w Gmail i zapamiętanie w przeglądarce, to inne usługi powiązane z
    kontem Google, które wymagają logowania się, logują nas automatycznie po
    https.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2012-04-02 19:20:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > stałe w Gmail i zapamiętanie w przeglądarce, to inne usługi powiązane z
    > kontem Google, które wymagają logowania się, logują nas automatycznie po

    Oczywiście podobny efekt daje wymuszenie korzystania przez przeglądarkę
    w usługach Google z protokołu HTTPS.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-04-02 19:33:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Podsłuchiwanie zapytań do wyszukiwarki na poziomie łącza można
    >utrudnić
    >korzystając z rozwiązań typu HTTPS Everywhere.

    Ale google nadal chetnie pomoze naszej policji, nie tedy droga :-)

    neostrade kupowac, zmiane IP chwalic, cookies czesto kasowac, IE9 nie
    instalowac, gmaila nie uzywac - i moze jakos sie uda :-)

    No i chyba czas na jakis projekt "internet over internet". Szyfrowany,
    anonimizowany ...

    J.

  • 9. Data: 2012-04-02 20:00:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Ale google nadal chetnie pomoze naszej policji, nie tedy droga :-)
    czyli to co robisz na necie może zainteresować policje?

    > neostrade kupowac, zmiane IP chwalic, cookies czesto kasowac, IE9 nie
    > instalowac, gmaila nie uzywac - i moze jakos sie uda :-)

    ale co się uda? Taki normalny Bronek, który czyta gazete.pl, dostaje 5
    listów dzienne, w większości linki do obrazków i śmiesznych filmików,
    raz na jakis czas poskładane w pps-a. Czasmi w coś zagra, lub kupi na
    allegro płacąc przelewem - co straci na podsłuchiwaniu?

    > No i chyba czas na jakis projekt "internet over internet". Szyfrowany,
    > anonimizowany ...
    oczywiście. jak będziesz chciał się komunikować z innymi zbirami w
    mafii- koniecznie szyfrowane utajnione ściśle tajne.

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-04-02 20:06:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 02 Apr 2012 20:00:36 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > raz na jakis czas poskładane w pps-a. Czasmi w coś zagra, lub kupi na
    > allegro płacąc przelewem - co straci na podsłuchiwaniu?

    Taki normalny Ziutek - spędza cały dzień przy komputerze w swoim pokoju. W
    zasadzie nie wychodzi w ogóle z domu. Czasem wyjrzy przez okno. Co straci
    jak ktos mu nasra na wycieraczkę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla