    From: Solo <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: I Piknik Majowy TKMZM 1-3 maja 2009
    Date: Fri, 27 Mar 2009 16:33:04 +0100

    Kuczu pisze:

    > Doczytalem. Mystik - przepraszam, Solo - to bylo do Ciebie.

    Skarbówka ? Skądże znowu- od tych to z daleka. Dlatego o nic nie
    wypytuję tylko wyrażam własną subiektywną opinię.

    Do kolegi Mystik: byłem organizatorem zlotów organizowanych przez w/w
    klub Husaria z Wielunia. Najpierw były to zloty w Bębnowie, później
    przeniesione do Strobina k/Osjakowa. Już nie jestem z racji zmiany
    miejsca zamieszkania.

    http://www.husaria.wielun.pl/glowna.php - dla zainteresowanych zakładka
    zloty na w/w stronie.

    Wiem co to znaczy organizować zlot. Ile pracy to wymaga i wczesniejszych
    przygotowań. A jako organizator jest zero zabawy i wiecznie cos na glowie.
    Ale porównajmy - za cenę 30 zł masz:
    - wjazd
    - mejsce na motocykl
    - mjejsce na namiot
    - identyfikator
    - naklejka
    z czego pierwsze trzy to sztuka dla sztuki byle by bylo wiecej na liście
    , a za jedyne 30 zl masz naklejkę wartą 20gr i identyfikator wart 1,5 no
    plus swiadomosc tego ze zostałes oskubany - bezcenna.

    W Strobinie za 35:
    - znaczek zlotowy i pamiątka (kubek itp)
    - ognisko w piatek i koncerty
    - parada i konkursy na paradzie z nagrodami
    - konkursy z nagrodami na placu
    - 4 posilki w tym wypasiony obiad i sniadanie w niedziele ile zdołasz zjesc
    - koncerty i striptiz w sobotę
    - oraz wyszystkie wyżej wymienione pozycje ze zlotu za 30zl

    Byłem na wileu zlotach od wielkich na których organizatorzy chca zarobić
    i kasują jak za zboże, po małe skromne i niskobudzetowe, ale dlatego
    zlot ze strobina zyskał sobie tak wielką rzeszę zwolenników bo
    organizator od pierwszego (odbyło sie juz 8) zlotu załozył, że nie
    bedzie ani złotówki zarobku a ma być świetna zabawa za jak najniższą
    cenę. I zeby mi nikt nie zarzucił, ze klub wychodzi z wielkim minusem to
    zawsze trzeba było znalesc sponsorów, a jak wiecie to wcale nie jest
    takie łatwe i wymaga wydeptania długich ścieżek.

    Jeden z gorszych zlotów w jakim miałem okazję uczestniczyc to byłą
    Brodnica kilka lat temu. Za bodajze 65zl bylo mozna posiedziec w gronie
    znajomych i pogadac o pierdołach bo organizator liczył na dobry utarg.

    To jest moja moje subiektywne zdanie i do nikogo sie o to nie
    przypierd... a organizator ma prawo zażądać sobie dowolnej kwoty za
    wjazd a to czy ja czy ktoś inny tam pojedzie i sie na to bedzie godził
    to jest indywidulaną sprawą każdego.

    Solo R1