  • 31. Data: 2011-09-30 13:13:07
    Temat: Re: [OT][NTG]Re: I H*J !
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Użyj googli. Już przerabialiśmy ten temat również tu kilkukrotnie.
    > Kiedyś pisownia HUJ była w słowniku pwn podawana jako prawidłowa
    > "regionalna" ... Jakiś czas temu znikło to hasło ze słownika, nie wnikam
    > dlaczego.

    Owszem parę razy było o tym, zawsze się powołujesz na jakieś
    nieistniejące źródło. Forma z "h" nie jest popularna i nic za tym nie
    przemawia, niezależnie ilu "regionalnych polonistów" napisze sprajem na
    murze hwdp. Choć co ciekawe ostatnio coraz częściej widuje się już
    chwdp. Czyli Twoje poglądy robią się coraz bardziej "regionalne".

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=7510
    http://so.pwn.pl/lista.php?co=huj

  • 32. Data: 2011-09-30 13:14:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-30 13:13, Arek pisze:

> [...]
    > murze hwdp. Choć co ciekawe ostatnio coraz częściej widuje się już
    > chwdp. Czyli Twoje poglądy robią się coraz bardziej "regionalne".

    Oczywiście miało być poprawna a nie "popularna".

  • 33. Data: 2011-09-30 13:19:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-30 13:13, Arek pisze:

    > Owszem parę razy było o tym, zawsze się powołujesz na jakieś
    > nieistniejące źródło.

    A ty za każdym razem twierdzisz, że nic takiego miejsca nie miało.

    Mam propozycję, bo widzę, że ci żyłka pęknie albo huj cie
    strzeli z tego powodu - skrobnij zapytanie do RJP o huja.

    Będziesz tfardy ftedy w kolejnym flejmie o huju. Zresztą ...
    ciekawostka ... pojawia się gdziekolwiek huj - Arek pędzi leci
    czemprędzej ... dobry wabik na ciebie :)
    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 34. Data: 2011-09-30 13:38:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Friday, September 30, 2011, 12:49:59 PM, you wrote:

    > Użyj googli. Już przerabialiśmy ten temat również tu
    > kilkukrotnie. Kiedyś pisownia HUJ była w słowniku pwn podawana
    > jako prawidłowa "regionalna" ... Jakiś czas temu znikło to hasło
    > ze słownika, nie wnikam dlaczego.

    Ale w poradni nadal jest komentarz redakcji Słownika.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2011-09-30 13:52:08
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > Będziesz tfardy ftedy w kolejnym flejmie o huju. Zresztą ... ciekawostka
    > ... pojawia się gdziekolwiek huj - Arek pędzi leci czemprędzej ... dobry

    Oj, bo się zaraz rozpłaczesz. Tak się dziwnie składa, że na każdy flejm
    o chuju ty wyskakujesz z tym swoim ortografem.

    A.

  • 36. Data: 2011-09-30 16:17:10
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Inna sprawa, że "huj" podobnie razi w oczy jak np. "żeka". Ale teraz

    HUJ razi w oczy? W moim dzieciństwie to słowo było spotykane wyłącznie na
    murach i się opatrzyło. W szkole o chuju nie informowali.

  • 37. Data: 2011-09-30 16:23:34
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > No jak to nie slyszysz? Wsłuchaj się chchchchchcuj zupełnie inaczej brzmi
    > niż hhhhhhhhhhuj:)

    Znasz taki dowcip:?
    Co to jest: "3 litery w środku U, jak się napręży to dobrze wykona swoje
    zadanie"

  • 38. Data: 2011-09-30 17:17:32
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-30 16:17, !sp pisze:

    > HUJ razi w oczy? W moim dzieciństwie to słowo było spotykane wyłącznie
    > na murach i się opatrzyło. W szkole o chuju nie informowali.

    No cóż, jedni czerpią wiedzę z książek inni z napisów na murze. Ale to
    chyba o niczym nie świadczy. Bo jeśli tak, to takie zwroty jak
    "poszłem", "włonczyć", "wziąść" itp. również będzie należało uznać za
    poprawne.

  • 39. Data: 2011-09-30 17:38:29
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > chyba o niczym nie świadczy. Bo jeśli tak, to takie zwroty jak "poszłem",
    > "włonczyć", "wziąść" itp. również będzie należało uznać za poprawne.

    Język zmiennym jest. Jeśli wielu będzie używać zwrotów uważanych za błędne
    zmienią się.
    Szczególnie zmiany widać słowach pochodzenia obcego, np. interfejs,
    międzymordzie, biznes, menadżer, fan, auto, samochód,...
    RJP jest zaskoczona, że przedsiębiorcy bełkoczą angielskawo.
    Gdyby dziś ożył Rej niewielu by Go zrozumiało.

  • 40. Data: 2011-09-30 22:59:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-30, Arek <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > chyba o niczym nie świadczy. Bo jeśli tak, to takie zwroty jak
    > "poszłem", "włonczyć", "wziąść" itp. również będzie należało uznać za

    Wszystko wskazuje, że zostaną uznane za poprawne.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski