  • 11. Data: 2013-09-17 20:52:08
    Temat: Re: Huawei E5832-S
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik dizel napisał:

    > Jeśli byłby simlock założony to przy włożeniu innej karty niż play i
    > próbie logowania na pewno pojawiało by się okienko jakieś żeby wpisać
    > kod do zjęcia simlocka.

    Myslisz? :) A gdzie mi sie to okienko powinno pojawic?

  • 12. Data: 2013-09-17 21:08:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 17 Sep 2013 20:52:08 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Myslisz? :) A gdzie mi sie to okienko powinno pojawic?

    Gdzieś pewnie przy próbie logowania z innej karty. Są jakieś programy
    w necie do sprawdzenia czy ma się simlock czy nie. Trzeba by poszukać.
    Najpierw bym sprawdził to topnet info, ustawić tam apn darmowy,
    włączyć w ustawieniach pasmo umts 900, 2100 i do tego roaming i
    sprawdził czy będzie działać, jak nie to za simlocka bym się wtedy
    brał.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-09-18 02:02:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l1a8co$35d$2@node2.news.atman.pl>,
    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote:

    > Myslisz? :) A gdzie mi sie to okienko powinno pojawic?

    No wlasnie raz sie pojawia raz nie. Mi chyba sie pojawilo dopiero na
    jakims windowsie xp (wersji SP nie pamietam).
    --
    TA

  • 14. Data: 2013-09-29 11:47:43
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Gdzieś pewnie przy próbie logowania z innej karty. Są jakieś programy

    Pytal "gdzie" a Ty odpisales "kiedy" :P.

    Jak uzywalby Mobile Partnera czy podobnego "niezbyt fajnego" softu,
    to pewnie takie okienko by zobaczyl.

    Jesli ma zainstalowane "jedynie" sterowniki od modemu,
    to takiego okienka nie zobaczy - bo i gdzie?
    Po prostu nie polaczy sie + pojawi sie jakis "kod bledu".

  • 15. Data: 2013-09-29 11:53:07
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Są jakieś programy w necie do sprawdzenia czy ma się simlock czy nie.

    Tak - terminal (Putty, HyperTerminal)
    oraz odpowiednia komenda AT (AT^CARDLOCK?).

    A takim rozkazem zdejmiesz simlocka:
    AT^CARDLOCK="unlock code"

    unlock code* uzyskasz na http://a-zgsm.com/freecode/ i podobnych.