  • 1. Data: 2010-08-31 16:52:34
    Temat: Honda Days Lublin maly forwardzik
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    ZAPROSZENIE
    Honda Poland, przy współpracy z Motocyklową Szkołą Jazdy "ProMotor",
    zaprasza posiadaczy motocykli wszystkich marek na ostatnią w tym roku
    imprezę Fun & Safety.
    W ramach programu szkolenia "Honda ProMotor", w dniach:
    4 - 5 września 2010
    na torze kartingowym w Lublinie - w bezpiecznych warunkach i pod okiem
    instruktorów - kaSdy z uczestników będzie miał okazję poprawić swoje
    umiejętności oraz nabrać większej pewności siebie na motocyklu.
    Zarówno pierwszy jak i drugi dzień imprezy rozpoczynamy instruktaSem,
    zapoznaniem się z torem, a następnie szkoleniem teoretycznym. KaSdy z
    uczestników, w ciągu całego dnia będzie mógł odbyć nawet do 10 sesji
    treningowych na torze, po zakończeniu których instruktorzy ProMotor będą
    udzielać porad oraz omawiać błędy.
    Poza tym uczestnikom oferujemy:
    . fachową pomoc techniczną dotycząca np. prawidłowego ustawienia
    zawieszeń w motocyklu
    . wykłady z budowy oraz zasad działania podstawowych elementów
    motocykla (np. sprzęgła, zawieszenia)
    . doradztwo z zakresu szczegółowych aspektów prawa o ruchu
    drogowym dotyczących jazdy motocyklem
    . testy symulatora jazdy Hondy
    . spotkania z zawodnikami startującymi na motocyklach Hondy
    . catering na miejscu imprezy
    Aby wziąć udział w imprezie Fun & Safety, naleSy wypełnić i wysłać formularz
    zgłoszeniowy dostępny na stronie:

    http://honda.pl/pl/motocykle/100904_Tor_Lublin_rejes
    tracja.html

    Koszt szkolenia za jeden dzień to:
    50 zł dla uczestnika na motocyklu Honda
    100 zł dla uczestnika na motocyklu innej marki
    Wpłaty za szkolenia naleSy dokonywać przelewem na konto organizatora:
    30 1140 2004 0000 3802 3784 5274
    ProMotor Nauka Jazdy
    ul. Racławicka 4/20.
    02-601 Warszawa
    W tytule przelewu proszę wpisać: Tor Lublin, wrzesień 2010
    TERMIN ZAPŁATY UPŁYWA 31 SIERPNIA 2010
    Potwierdzenia udziału w szkoleniu będą przesyłane uczestnikom po
    otrzymaniu przelewu na wySej podane konto.
    Uczestnicy, którzy chcą zapłacić gotówką przy wjeździe ponoszą podwójny
    koszt szkolenia za dzień, czyli:
    100 zł na motocyklu Honda
    200 zł na motocyklu innej marki
    Uwaga: ze względu na konieczność zapewnienia dobrych warunków do
    treningów oraz spełnienia zasad bezpieczeństwa, ilość uczestników jest
    ograniczona. Dlatego teS, kaSdy z uczestników zostanie poinformowany o
    przyjęciu zgłoszenia drogą mailową lub telefonicznie.
    Wjazd na tor będzie odbywał się na podstawie imiennej listy i numeru
    rejestracyjnego zgłoszonego motocykla.
    Uczestnicy będą wpuszczani na tor jedynie w pełnym stroju motocyklowym
    zawierającym niezbędne ochraniacze. Dotyczy to kasku, rękawic,
    kombinezonu lub kurtki ze spodniami oraz butów.
    Harmonogram imprezy Fun & Safety:
    godziny opis
    08.30 otwarcie toru i rejestracja uczestników
    09.00 09.20 instruktaS
    09.20 10.00 rozgrzewka i zapoznanie się z torem
    10.00 10.15 grupa mniej zaawansowana
    10.15 10.30 grupa bardziej zaawansowana
    10.30 10.45 grupa mniej zaawansowana
    10.45 11.00 grupa bardziej zaawansowana
    11.00 11.15 grupa mniej zaawansowana
    11.15 11.30 grupa bardziej zaawansowana
    11.30 11.45 grupa mniej zaawansowana
    11.45 12.00 grupa bardziej zaawansowana
    12.00 13.00 wykład teoretyczny
    13.00 13.15 grupa mniej zaawansowana
    13.15 13.30 grupa bardziej zaawansowana
    13.30 13.45 grupa mniej zaawansowana
    13.45 14.00 grupa bardziej zaawansowana
    14.00 14.15 grupa mniej zaawansowana
    14.15 14.30 grupa bardziej zaawansowana
    14.30 14.45 grupa mniej zaawansowana
    14.45 15.00 grupa bardziej zaawansowana
    15.00 15.15 grupa mniej zaawansowana
    15.15 15.30 grupa bardziej zaawansowana
    15.30 15.45 grupa mniej zaawansowana
    15.45 16.00 grupa bardziej zaawansowana
    Przez cały dzień imprezy uczestnicy będą mogli korzystać z symulatora jazdy
    Hondy oraz z porad w zakresie prawa o ruchu drogowym.
    Wszelkie pytania dotyczące imprezy prosimy kierować do organizatora:
    Motocyklowa Szkoła Jazdy "ProMotor"
    e-mail h...@p...pl
    tel. 0 503 807 428
    Adres imprezy: TOR LUBLIN, ul. Zemborzycka 85, Lublin
    Termin: 4 - 5 września 2010

    przepraszam ze nieco nie w duchu grupy

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2010-08-31 17:04:25
    Temat: Re: Honda Days Lublin maly forwardzik
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-31 18:52, Tytus pisze:

> [...]
    > Honda Poland, przy współpracy z Motocyklową Szkołą Jazdy "ProMotor",
    > zaprasza posiadaczy motocykli wszystkich marek na ostatnią w tym roku

    O! Miałem właśnie pytać gdzie można się podszkolić pod okiem
    doświadczonych Instruktorów. Szkoda, że tak późno napisałeś, bo ten
    łykend mam już ustawiony na inny wyjazd... :(

    > przepraszam ze nieco nie w duchu grupy

    Ja proszę o więcej, częściej i szybciej... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 3. Data: 2010-08-31 17:07:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja proszę o więcej, częściej i szybciej... ;)

    Może zrób mu loda jeszcze.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-08-31 17:43:35
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "falco"
    Ja proszę szybciej... ;)

    Prosze:
    Serdecznie zapraszam na ostatnią edycje treningów motocyklowych na lotnisku
    nowodwór w 2010 roku, która odbedzie się 26 września w niedziele.

    www.nowodwor.pl.tl

    duzo szybciej, choc AZ narzeka ze mu sie KHI grzeje bo jakis nowe szykany
    ustawili

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Grzybu dawaj, polatamy

  • 5. Data: 2010-08-31 17:48:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Grzybu dawaj, polatamy

    W zimie nie jeżdżę.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2010-08-31 18:01:34
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-31 19:43, Tytus pisze:

    > Serdecznie zapraszam na ostatnią edycje treningów motocyklowych na
    > lotnisku nowodwór w 2010 roku, która odbedzie się 26 września w niedziele.

    A dajecie zniżki za Hondę...? ;)

    > duzo szybciej...

    Szybciej, to miała być tylko informacja, bo na ściganta to ja się na
    pewno nie piszę, chyba, że można się odpychać nogami... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 7. Data: 2010-08-31 18:13:59
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    A dajecie zniżki za Hondę...? ;)

    Pytac orgow, ja tylko niose kaganek...
    na pierwszy rzut oka moze wygladac, ze koszt znaczny ale naprawde choc raz
    warto zwlaszcza jesli chcesz sie dowiedziec, ze moto ktore posiadasz ani nie
    hamuje ani nie przyspiesza.
    Ale do poznawania mozliwosci Trampka zdecydowanie LublinRing

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2010-08-31 18:31:36
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-31 20:13, Tytus pisze:

    > na pierwszy rzut oka moze wygladac, ze koszt znaczny ale naprawde choc
    > raz warto zwlaszcza jesli chcesz sie dowiedziec, ze moto ktore posiadasz
    > ani nie hamuje ani nie przyspiesza.

    W tym roku zapewne już nie dam rady, bo kolejne łykendy mam poustawiane
    na różne wyjazdy, ale z pewnością będę chciał spróbować w następnym sezonie.

    > Ale do poznawania mozliwosci Trampka zdecydowanie LublinRing

    Powiem szczerze, że z każdym kolejnym wyjazdem czy choćby lataniem po
    zatłoczonym mieście utwierdzam się w przekonaniu, że wybór Trampka był
    dla mnie strzałem w 10!

    Oczywiście nie mam porównania do innych maszyn, które z pewnością są
    szybsze, nowocześniejsze, itp., ale opinie, że to wolny motocykl i
    znudzi mi się bardzo szybko wciąż do mnie nie docierają...

    50 koników daje mi taką frajdę, że nawet w deszczu jadę z bananem, choć
    bez porównania mniejszym niż gdy szwędam się z kumplami po wioskach
    zalanych słońcem... ;)

    TymBardziej, gdy kończy się dobra droga, kumple nerwowo szukają zmiany
    trasy a ja Trampusiem pyrkam swobodnie dalej... ;)
    Dodatkowo po jednodniowych pętlach gdy łykamy kilka stówek, nawet nie
    muszę się specjalnie gimnastykować, podczas gdy inni po drodze wciąż
    "prostują" nadgarstki czy nogi... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 9. Data: 2010-08-31 19:49:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 31 Sie, 20:31, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Powiem szczerze, że z każdym kolejnym wyjazdem czy choćby lataniem po
    > zatłoczonym mieście utwierdzam się w przekonaniu, że wybór Trampka był
    > dla mnie strzałem w 10!

    Ja podobnie myślałem o Zygzaku rok temu - parę miesięcy po kupieniu. W
    tym roku stwierdzam, że jednak jest to słaby kloc i chciałbym lekutki
    rowerek tak o 20 koni mocniejszy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-09-01 06:38:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    falco napisał(a):
    > Powiem szczerze, że z każdym kolejnym wyjazdem czy choćby lataniem po
    > zatłoczonym mieście utwierdzam się w przekonaniu, że wybór Trampka był
    > dla mnie strzałem w 10!

    Kazdy tak mowi o swoim pierwszym motocyklu. Wyluzuj i przejedz sie
    kiedys czyms normalnym to szybko zmienisz zdanie :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead