  • 11. Data: 2010-09-01 08:14:56
    Temat: Re: Honda Days Lublin maly forwardzik
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-31 21:49, AZ pisze:

    > Ja podobnie myślałem o Zygzaku rok temu - parę miesięcy po kupieniu. W
    > tym roku stwierdzam, że jednak jest to słaby kloc i chciałbym lekutki
    > rowerek tak o 20 koni mocniejszy...

    > Kazdy tak mowi o swoim pierwszym motocyklu. Wyluzuj i przejedz sie
    > kiedys czyms normalnym to szybko zmienisz zdanie :)

    hehehe... "nigdy nie mów nigdy" ;)

    Oczywiście nie twierdzę, że kiedyś nie zmienię, przecież od mojej
    pierwotnej wizji motocykla, którą mieliłem na Preclu do upadłego a do
    końcowego zakupu jest duuuża różnica... ;)

    Jak na razie jest git i tej wersji będę się 3mał. ;)

    P.S. To mój drugi motocykl, choć SeNną... jak na razie najeździłem się
    tyle co kot napłakał.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 12. Data: 2010-09-02 04:37:53
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 31 Sie, 21:49, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ja podobnie myślałem o Zygzaku rok temu - parę miesięcy po kupieniu. W
    > tym roku stwierdzam, że jednak jest to słaby kloc i chciałbym lekutki
    > rowerek tak o 20 koni mocniejszy...
    A pojechalbys tym rowerkiem do Chorwacji w dwie osoby na wakacje?
    Kazdy motocykl ma jakis cel i sens bycia. Nawet czopki - maja wygladac
    i byc glosne, wcale nie musza skrecac ani hamowac.

    Oj, cos mi sie wydaje, ze najblizsza zima to bedzie niezly wyscig
    zbrojen. A moze by sie tak najpierw nauczyc jezdzic, he? :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 13. Data: 2010-09-02 08:53:07
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > P.S. To mój drugi motocykl, choć SeNną... jak na razie najeździłem
    > się tyle co kot napłakał.

    Ej, bo ja czytami czytam tego blogaska i nie załapałem w żadnym
    miejscu czemu tego, ekhm, zabytka nazywasz "SeNną".
    Boś Ty Alain Prost czy jak? (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 14. Data: 2010-09-02 09:07:27
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-02 10:53, Jasio pisze:

    > Ej, bo ja czytami czytam tego blogaska i nie załapałem w żadnym miejscu
    > czemu tego, ekhm, zabytka nazywasz "SeNną".

    A już służę...
    SenNa... Jawie... ;)

    > Boś Ty Alain Prost czy jak? (:

    Gdzie bym śmiał... ;)