-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: de Fresz <d...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Historia EXC?
Date: Fri, 9 Jan 2009 01:31:13 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 35
Message-ID: <gk65sh$jju$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-150.skynet.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1231461073 20094 194.153.119.150 (9 Jan 2009 00:31:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jan 2009 00:31:13 +0000 (UTC)
X-User: defresz
User-Agent: Unison/1.8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:585421
[ ukryj nagłówki ]Bandziorno
Jako że pomału robię przymiarki do czegoś znacznie lżejszego do latania
po krzakach, interesuje mnie histora EXC 450, 200 i ewentualnie 525 - a
konkretniej jakie zmiany zachodziły w poszczególnych rocznikach, tak do
2006 r..
Pomiędzy dwoma 4T jak znam KTMa różnice są pewnie prawie żadne, kilka w
rocznikach już wypatrzyłem, ale to głównie z zakresu kosmetyki.
Interesuje mnie bardziej to co w środku i ma wpływ na walory użytkowe.
Co już wiem:
2003 - wejście 450 i 525, podwójne kolektory, duży licznik
2004 - pojedyńczy kolektor, duży licznik
2005 - wąski licznik, nowa maska lampy
Gaźnik wszędzie ten sam - Keihin FCR MX 39/41
Ale jak wygląda sprawa z masą, geometrią, zawiasami, rozrządem,
hamulcami itepe? Były jakieś "trefne" roczniki? Niby mógłbym posiedzieć
z pół dnia nad fiszkami, ale może akurat ktoś ma to pod ręką / w głowie?
O 200 EXC wiem tyle co nic - czytałem opis Jareckiego, ale nie mam
najbledszego nawet pojęcia, jak ten model rozwijał się w latach.
Generalnie zmierzam do tego, czy warto dokładać do któregoś z nowszych
roczników bo zmiany w nim będą odczuwalne nie tylko dla zawodników, czy
takich różnic nie ma i wystarczy patrzeć tylko na to, co zwykle (stan,
emeryt w dowodzie itepe ;-)
Husqe już mam mniejwięcej rozgryzioną, ale potrzebuję dla niej jakiejś
alternatywy, jako że doskonale zdaję sobie sprawę, że u nas szukając
jednego modelu, można się zdrowo najeździć, a i tak gwarancji że się
trafi - nie ma.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.09 06:38 doktorski
- 09.01.09 11:26 de Fresz
- 09.01.09 11:43 Jarecki [KenLee]
- 09.01.09 11:57 doktorski
- 09.01.09 12:19 Jarecki [KenLee]
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=