  • 91. Data: 2024-09-12 10:50:41
    Temat: Re: Hej, Shreku!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Sep 2024 20:21:09 +0200, Shrek

    > I moja lodówka też i komputer i klimatyzacja - więc co nie jest
    > zasilanie z paneli sąsiada posiadacza tłizi tępaku?

    Różnica jest taka, że ty zdaje się jesteś ochoczo wspierających
    ruskich i turbanów kupując ich benzynę i gaz, i nie masz swoich
    paneli. Trudno zatem mówić abyś elementarny miks generował.

    > Żaden - poza tym że miks zwlaszcza w nocy jest głównie z węgla.

    Świetnie, ale nadal na POLSKIM węglu i nadal czy się prąd zużyje
    czy nie, to ten węgiel pójdzie z dymem żebyś ty sobie mógł światełko
    w nocy zaświecić i wcelować w kibel.

    Tymczasem czy Twój samochód jeździ na jakimkolwiek miksie
    czy tylko na rusko-turbańskiej ropie i gazie?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 92. Data: 2024-09-12 10:53:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Sep 2024 20:42:43 +0200, Shrek

    > NIe - niezależnie od tego czy z netmeteringu czy z netbiligu ładuje się
    > z miksu. Twój rozumek nie potrafi pojąć że elektrony nie są podpisane.

    Te którymi ładuję nie są, za to te które wprowadza moja
    instalacja zmniejszając zużycie węgla, już są. Ale zbyt
    tępy jesteś aby to pojąć.

    > Ty pracujesz samochodem i siedzisz nim w domu robiąc 15kkm. Myśleliśmy
    > że nie jeździsz a tymczasem ty w nim siedzisz pod ładowarką i pracujesz?
    > Ty ciągle coś zmyślasz.

    Tak, pracuję. Samochód mi służy m.in. do przewozu sprzętu dla klientów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 93. Data: 2024-09-12 14:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik _Master_ ...@...pl ...

    > https://www.cire.pl/artykuly/opinie/120445-naukowe-o
    szustwo-stuleci
    > a-czy-porozumienie-paryskie-oparto-na-niezweryfikowa
    nych,-nierzetel
    > nych-danych-naukowych-czesc-i

    Juz ci kiedys pisałem ze skoro ty czytasz to co ci pasuje do przyjetej
    tezy i opierasz sie na artykułach lobbystów to nic nie wiesz o swiecie.

    To jest cire.pl

    Akcjonariuszami spółki są podmioty związane z energetyką nieodnawialną
    lub wielkoskalową:

    Polskie Towarzystwo Elektrociepłowni Zawodowych w Warszawie
    Towarzystwo Gospodarcze „Polskie Elektrownie”
    Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej z
    siedzibą w Poznaniu
    Związek Pracodawców Porozumienie Producentów Węgla Brunatnego z
    siedzibą w Bogatyni KWB w Turowie
    Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA z siedzibą w Warszawie
    Kompania Węglowa SA z siedzibą w Katowicach

    A po drugie przytoczysz dokładny fragment o 4 stopniach z tego
    artykułu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 94. Data: 2024-09-12 16:53:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 10:21, Myjk pisze:

    > Póki co wychodzi że to ty kompletne brednie wypisujesz.

    Wprost przeciwnie.

    Zacznijmy od tego - Berlin ma podobnie czyste powietrze ale nie już
    potrzebuje STC a warszawa potrzebuje?

    Słusznie - mój błąd.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2024-09-12 16:57:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 10:27, Myjk pisze:

    > Mam umowę że JA prywatnie zainwestowałem w OZE
    > i tym samym przyczyniłem się do zmniejszenia
    > zużycia węgla.

    Tyle o ile przyczyniłeś się do zmiejszenia węgla w miksie - czyli
    niewiele. Odłącz się z tą fotowoltaiką od sieci to pogadamy jak
    tankujesz samochód w nocy i ogrzewasz chatę zimą.

    > Ty się załapałeś?

    Średnio mi się opłaca w tym celu dom budować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2024-09-12 17:00:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 10:53, Myjk pisze:

    > Te którymi ładuję nie są, za to te które wprowadza moja
    > instalacja zmniejszając zużycie węgla, już są. Ale zbyt
    > tępy jesteś aby to pojąć.

    Tylko pod warunkiem że ładujesz samochód wtedy, kiedy masz nadwyżkę. Ale
    ty przecież samochodem pracujesz, więc jak nie jesteś alfonsem wożącym
    kurwy po nocach, to ładujesz wtedy kiedy słoneczko śpi. Zrób sobie
    offgrid to pogadamy. Na razie tankujesz z miksu.

    > Tak, pracuję. Samochód mi służy m.in. do przewozu sprzętu dla klientów.

    I pracujesz w nocy bo w dzień ładujesz, czy wozisz do klienta, wracasz
    do domu podłączyć wtyczką a potem wracasz do klienta rowerem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2024-09-12 17:01:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 10:50, Myjk pisze:

    > Różnica jest taka, że ty zdaje się jesteś ochoczo wspierających
    > ruskich i turbanów kupując ich benzynę i gaz, i nie masz swoich
    > paneli. Trudno zatem mówić abyś elementarny miks generował.

    Nie rozmawiamy o onucach co są z tobą w pokoju a o tym jak działa system
    energetyczny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2024-09-12 17:04:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 10:46, Myjk pisze:
    > Tue, 10 Sep 2024 20:16:40 +0200, Shrek

    > Znowu manipulacja. To że jest ograniczona ilość WSZYSTKIEGO,
    > to oczywiste. Ale czy ty rozumiesz że mowa jest o ODPADZIE
    > w przypadku LPG?

    Jak jest to odpad, to bedzie zawsze dopóki jeżdzą samochody na paliwa
    ropopochodne. Równie dobrze można powiedzieć że dizel to odpad od
    benzyny albo benzyna od dizla, albo oba od LPG abo asfaltu.

    > Ograniczenie LPG polega na tym, że nie
    > można go wydobywać więcej niż potrzeba materiału którego
    > jest odpadem.

    Prąd w słoneczne dni też jest takim "odpadem". wdodatku słabo
    magazynowalnym.

    > Jaką ekologią jest gaz?

    To w końcu go nie wpuszczają bo nieekologiczny, bo pisałeś że w obawie o
    wzrost ceny? :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2024-09-12 18:57:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2024 17:04:52 +0200, Shrek

    > Jak jest to odpad, to bedzie zawsze dopóki jeżdzą samochody na paliwa
    > ropopochodne.

    Tępaku, będzie zawsze, ale w korelacji z wydobyciem ropy.
    Jeśli pojazdów na LPG by przybywało, to malałaby ilość
    wydobywanej ropy, zmalało by też pozyskiwanie LPG.
    Co przy rosnącym zapotrzebowaniu by wystrzeliło
    cenę LPG w kosmos. Czy ty poważnie jesteś taki tępy
    że nie jesteś w stanie tego pojąć, czy tylko udajesz?

    > Równie dobrze można powiedzieć że dizel to odpad od
    > benzyny albo benzyna od dizla, albo oba od LPG abo asfaltu.

    Dokładnie tak jest, niby dlaczego diesel kiedyś był tani
    jak barszcz, przez to wszyscy się rzucali na wchodzące
    diesle w samochodach, a teraz bywa że jest droższy niż
    benzyna? Zrozumiesz tę zależność w końcu?

    > Prąd w słoneczne dni też jest takim "odpadem".
    > wdodatku słabo magazynowalnym.

    Bredzisz jak zwykle. Poza tym sprawdź o ile
    zmalała ilość spalanego węgla w elektrowniach
    przy jednoczesnym wzroście zużycia energii.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 100. Data: 2024-09-12 18:59:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2024 17:01:20 +0200, Shrek

    > Nie rozmawiamy o onucach co są z tobą w pokoju
    > a o tym jak działa system energetyczny.

    Onuce to wydobywają gaz i benzynę na których śmigasz.
    Używają tam ZERO OZE, tak samo jak twój gruz na ruski
    gaz też używa ZERO OZE. Ale dla takich jak ty ZERO %
    jest większe od 40%.

    --
    Pozdor
    Myjk