    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hej, Shreku!
    Date: Thu, 12 Sep 2024 10:50:41 +0200
    Sender: Myjk <>

    Tue, 10 Sep 2024 20:21:09 +0200, Shrek

    > I moja lodówka też i komputer i klimatyzacja - więc co nie jest
    > zasilanie z paneli sąsiada posiadacza tłizi tępaku?

    Różnica jest taka, że ty zdaje się jesteś ochoczo wspierających
    ruskich i turbanów kupując ich benzynę i gaz, i nie masz swoich
    paneli. Trudno zatem mówić abyś elementarny miks generował.

    > Żaden - poza tym że miks zwlaszcza w nocy jest głównie z węgla.

    Świetnie, ale nadal na POLSKIM węglu i nadal czy się prąd zużyje
    czy nie, to ten węgiel pójdzie z dymem żebyś ty sobie mógł światełko
    w nocy zaświecić i wcelować w kibel.

    Tymczasem czy Twój samochód jeździ na jakimkolwiek miksie
    czy tylko na rusko-turbańskiej ropie i gazie?

    --
    Pozdor
    Myjk