  • 101. Data: 2024-09-12 19:08:58
    Temat: Re: Hej, Shreku!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2024 16:53:38 +0200, Shrek

    > Słusznie - mój błąd.

    Tych błędów u ciebie na pęczki, weź sięzweryfikuj dokładniej.
    W tym jeszcze sprawdź czy mam netmetering czy netbilling
    skoro montowałem PV w 2020, bo żeby uciec od przyznania
    się do kolejnego błędu, wyrżnąłeś po prostu w pień.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 102. Data: 2024-09-12 19:14:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2024 17:00:30 +0200, Shrek

    > Tylko pod warunkiem że ładujesz samochód wtedy,
    > kiedy masz nadwyżkę.

    I robię to, i swoim wytrząsaniem się tego nie zmienisz.

    > to ładujesz wtedy kiedy słoneczko śpi. Zrób sobie
    > offgrid to pogadamy. Na razie tankujesz z miksu.

    Ktoś twierdzi że nie? Fakty są takie, że ja do jazdy
    korzystam z OZE (czy to europejskiego, krajowego czy
    swojego) a twój gruz na ruski gaz nie korzysta WCALE.
    Ty tylko pompujesz kasę ruskim i turbanom i jeszcze
    debilnie ich bronisz jadąc po POLSKIM węglu,
    i POLSKIM OZE. Płacą ci za to?

    > I pracujesz w nocy bo w dzień ładujesz, czy wozisz
    > do klienta, wracasz do domu podłączyć wtyczką
    > a potem wracasz do klienta rowerem?

    To już moja sprawa. Fakt jest taki, że nie siedzę w fabryce
    jak ty, sam sobie organizuję czas tak jak mi się podoba
    i owszem ładuję się także w dzień.

    Ale ty masz straszny ból dupska że twój gruz jeździ w 100%
    na ruskiej ropie, korzystając w 0% z OZE i za wszelką cenę
    próbujesz innym umniejszyć zużycie OZE. Bo jesteś parszywym
    manipulantem. Niczym ten konfederacki zjeb masterek.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 103. Data: 2024-09-12 19:15:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 18:57, Myjk pisze:

    > Tępaku, będzie zawsze, ale w korelacji z wydobyciem ropy.
    > Jeśli pojazdów na LPG by przybywało, to malałaby ilość
    > wydobywanej ropy, zmalało by też pozyskiwanie LPG.

    Ok - rozumiem. Jakby wpuścić samochody LPG do strefy czystego powietrza
    to by spadła ilość wydobywanej ropy co byłoby nie ekologiczna... Teraz
    moja rozumieć:P

    Czy tobie majk sufit na łeb się nie spadł?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 104. Data: 2024-09-12 19:19:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 18:59, Myjk pisze:
    > Thu, 12 Sep 2024 17:01:20 +0200, Shrek

    > Onuce to wydobywają gaz i benzynę na których śmigasz.
    > Używają tam ZERO OZE, tak samo jak twój gruz na ruski
    > gaz też używa ZERO OZE. Ale dla takich jak ty ZERO %
    > jest większe od 40%.

    Może skupmy się na tej rzekomej ekologi, bo to strefa czystego
    transportu a nie wolnego od ruskuch - dobra?

    BTW - panel chińskie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2024-09-12 19:24:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2024 19:19:09 +0200, Shrek

    > Może skupmy się na tej rzekomej ekologi, bo to strefa czystego
    > transportu a nie wolnego od ruskuch - dobra?

    Dobra, to odpowiedz w końcu jaki miks OZE ma twoja zapalniczka.
    Bo już tyle razy uciekłeś od odpowiedzi, że byś dotarł do Indii.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 106. Data: 2024-09-12 19:24:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 19:14, Myjk pisze:

    > I robię to, i swoim wytrząsaniem się tego nie zmienisz.

    To się odpnij od sieci i zrób offgrid to szybko zobaczysz z czego się
    ładujesz.

    > Ktoś twierdzi że nie? Fakty są takie, że ja do jazdy
    > korzystam z OZE (czy to europejskiego, krajowego czy
    > swojego)

    No i dochodzimy do sedna - korzystasz z oze w miksie - tak jak każdy inny.

    > To już moja sprawa.

    NIe sprawa tylko konfabulacja. A wystarczyło tylko nie upierać się że
    jeździsz na swich panelach, kiedy jeździsz na miksie. Przecież nikt ci
    nie zabrania ani ci z tego powodu wyrzutów nie robi.

    > Ale ty masz straszny ból dupska że twój gruz jeździ w 100%
    > na ruskiej ropie,

    Na razie to ty masz ból dupy. Dla mnie możesz sobie jeżdzić swoim
    ołtlanderem, tłizi czy nawet zabytkowym t4 jak masz taką ochotę - nic mi
    do tego. Ale to ty chcesz ustawiać świat innym nie ja.

    > próbujesz innym umniejszyć zużycie OZE. Bo jesteś parszywym
    > manipulantem. Niczym ten konfederacki zjeb masterek.

    Taki już obecnie los ludzi myślących, że jedni wyzywają od lewaków a
    drudzy od komfiarzy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2024-09-12 19:25:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 19:08, Myjk pisze:
    > Thu, 12 Sep 2024 16:53:38 +0200, Shrek

    > Tych błędów u ciebie na pęczki,

    Konkretnie jeden. Różnica jest taka że ja się przyzałem, a ty ciągle
    pieprzysz od rzeczy i jak cię przyłapać to zmieiasz temat.

    To jak z tym powietrzem w berlinie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 108. Data: 2024-09-12 19:26:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 19:24, Myjk pisze:

    > Dobra, to odpowiedz w końcu jaki miks OZE ma twoja zapalniczka.

    Żadnego. A kiedyś tak twierdziłem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2024-09-12 19:32:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2024 19:15:19 +0200, Shrek

    > Ok - rozumiem. Jakby wpuścić samochody LPG do strefy
    > czystego powietrza to by spadła ilość wydobywanej
    > ropy co byłoby nie ekologiczna... Teraz moja rozumieć:P

    Nie, twoja nadal nie rozumieć, bo jest tępa pała.

    > Czy tobie majk sufit na łeb się nie spadł?

    Znowu projekcja. Założyłeś już kino, ile za bilet bierzesz?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 110. Data: 2024-09-12 19:36:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 19:32, Myjk pisze:

    > Nie, twoja nadal nie rozumieć, bo jest tępa pała.

    Moja nie rozumieć, bo twoja pierdolić tak, że głowa mała:P Moja
    powtórzyć twoja teza:

    "Nie wpuszczono samochodów z LPG do strefy, bo by spadło wydobycie
    ropy". Tęgi łeb musiał nad tym myśleć. Pisz dalej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!