  • 41. Data: 2013-09-12 23:42:48
    Temat: Re: He, he. Policja chce
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "R2r" <b...@a...pl>

    > Możesz uzasadnić? Bo w sumie nie wiem o co Ci chodzi (domyślam się ale
    > wolę mieć pewność).

    Weź przestań. To tylko kolejny sposób na podporządkowanie. Będziesz na to
    psioczył. Nie ma sensu próbować.

  • 42. Data: 2013-10-17 09:10:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Aug 2013 20:44:32 +0200, Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>
    wrote:

    >Taki jeden facet z mojej byłej dzielnicy, który uparcie parkuje samochód
    >prawie na skrzyżowaniu, czym zasłania widoczność i powoduje powstawanie
    >korków, bo wszyscy się zatrzymują, ponieważ nic nie widzą. Po telefonach
    >na policję i SM kilka razy wlepili mu mandat, a on dalej to samo. Jakby
    >mu zabrali prawko na parę miesięcy, to może zakuty łeb by się nauczył.

    a nie mogli odholować? Podziałałoby, podejrzewam, i bez zabierania
    prawka (BTW: jak mu zabiorą, to jak przestawi w lepsze miejsce?)
    No i jeszcze pozostaje "zauważenie" tego utrudnienia w formie
    nalepki(-ek) na szybie(-ach)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 43. Data: 2013-10-18 01:36:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Oct 2013, Jarek Andrzejewski wrote:

    > prawka (BTW: jak mu zabiorą, to jak przestawi w lepsze miejsce?)

    Normalnie, z użyciem kierowcy.
    Konieczność osobistego wykonywania czegokolwiek jest orzekana
    dość rzadko, i to raczej w ch-rze "karnonawiązkowym", a nie
    w roli odszkodowania lub doprowadzenia do stanu zgodnego
    z prawem.

    :D

    pzdr, Gotfryd