  • Data: 2010-04-05 16:27:36
    Temat: HTC Toch Pro 2 vs HD2 - touch screen?
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze nie miałem kontaktu z ekranem dotykowym ani Windows
    Mobile (mam Nokię N95). AFAIK Touch Pro 2 ma ekran
    "rezystywny" a "HD2" pojemnościowy. Czy można prosić o
    określenie który ekran jest lepszy tzn. bardziej precyzyjny,
    bardziej trwały, reagujący na "dotknięcie" a nie wgniatanie etc?
    Jak długo wytrzymuje ekran dotykowy- 2 lata intensywnego
    użytkowania, krócej, dłużej?

    Pozdrawiam,
    Marek