    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC Desire-nagrywanie rozmów
    Date: Thu, 10 Mar 2011 16:31:41 +0100

    Jarek wrote:

    > Witam,
    > czy jest jakiś dobry program do nagrywania rozmów na telefon
    > HTC Desire? Przez "dobry program" rozumiem taki, który nagrywa
    > obie strony
    > w przyzwoitej jakości. W sieci jest trochę programów, ale dobrze
    > nagrywają
    > jedynie jedną stronę, druga jest praktycznie niesłyszalna.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Jarek

    Witaj
    Wypróbuj wersje demo:
    http://market.android.com/details?id=com.killermobil
    e.totalrecall.trial
    Przy czym wyraźnie zaznaczam, testuj zanim się
    na zakup zdecydujesz ! To czy ten program chce
    działać (i jak działa, czy nagrywa dźwięk dość
    dobrze elektronicznie czy kiepsko korzystając
    z.. mikrofonu) zależy zarówno od telefonu jak
    i zdarza się że także od wersji androida.

    Teoretycznie (patrząc na informacje od innych
    użytkowników i producenta) powinien działać..
    ale, no właśnie ale, - Cytuję za producentem:

    "NOTE: The ability to record both sides of the call is not
    possible on all Android devices. Some devices will only record the
    caller audio at very low levels (from the mic), others will record
    both sides of the call perfectly, while others simply will not
    record. This has nothing to do with the Total Recall Call Recorder
    and with your specific device. Also, due to system limitations, if
    your device runs low on resources, the call will not record, so
    it's suggested to minimize apps running in the background when
    using Total Recall."

    PS. I wyłącz tą ...... sygnaturkę!

    Albert Einstein (1879-1955)