    From: "Jarek" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC Desire-nagrywanie rozmów
    Date: Thu, 10 Mar 2011 18:09:20 +0100

    > Witaj
    > Wypróbuj wersje demo:
    > http://market.android.com/details?id=com.killermobil
    e.totalrecall.trial
> [...]
    > ale, no właśnie ale, - Cytuję za producentem:
    >
    > "NOTE: The ability to record both sides of the call is not
    > possible on all Android devices. Some devices will only record the
    > caller audio at very low levels (from the mic), others will record
    > both sides of the call perfectly, while others simply will not
    > record. This has nothing to do with the Total Recall Call Recorder
    > and with your specific device. Also, due to system limitations, if
    > your device runs low on resources, the call will not record, so
    > it's suggested to minimize apps running in the background when

    dziękuję za odpowiedź. Znam ten program i niestety na Desire nie działa
    właściwie, tzn. nie słychać rozmówcy.
    Przepraszam za sygnaturki, ale sam jestem zaskoczony, że się pojawiają, bo
    mam "odptaszkowane" w NODzie wyświetlania komunikatów.
    Próbowałem jeszcze pogrzebać i mam nadzieję, że nie będą już śmiecić ;)
    Pozdrawiam,
    Jarek