  • 1. Data: 2011-03-09 03:32:22
    Temat: przekierowanie sms-a
    Od: "automatyczne przekierowywanie sms-ów - czy jest możliwe?" <s...@s...pl>

    jest możliwa płatna usługa przekierowania rozmowy
    na inny numer komórki. Komórka 501502503 wyłączona
    albo nawet sim 501502503 fizycznie wyjęty z telefonu,
    więc rozmowa automatycznie przekierowana na 601602603

    czy podobna usługa jest możliwa dla sms-ów?

    przepraszam jeśli dla kogoś jest to proste czy śmieszne
    ja nie jestem specjalistą w tej dziedzinie i pytam
    bo zakładam że na tej grupie znajdę osoby znające temat

  • 2. Data: 2011-03-09 09:38:16
    Temat: Re: przekierowanie sms-a
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    http://tinyurl.com/4pmup37