    From: "trimowWP" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HPCLJ.ICM
    Date: Tue, 22 Feb 2011 17:16:30 +0100

    Leszek K. napisał

    > Coś masz nie tak. Mam Bulzipa zainstalowanego a tego pliku nie posiadam i
    > przy instalacji nie był potrzebny. icm to profil kolorów i pewnie
    > ustawiłeś go kiedyś do ekranu. Wejdź w ustawienia ekranu / właściwości /
    > zaawansowane / zarządzanie kolorami i tam go usuń.
    > A tak w ogóle to strasznie NTG

    Mimo że wirtualna to może nie takie straszne NTG
    troche tu mądrych osób
    z ustawieniami monitora kombinowałem na wszystkie sposoby
    bez rezultatu
    W czasie instalacji żadał:
    hp__clj1.ppd
    pcl5eres.dll
    PSCRIPT.HLP
    UNIDRV.HLP
    poznajdowałem w sieci i instalował dalej
    a mam nadzieję że to hpclj.icm to ostatnie żądanie.