  • 11. Data: 2011-07-15 06:50:07
    Temat: Re: HP Microserver
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-11 13:00, jureq pisze:
    > Ponieważ temat wypłynął powtórnie więc parę uwag do tego sprzętu jako
    > serwera:
    >
    > 1. Pamięć musi być ECC.
    Nie musi. U mnie działa bez problemu i protestów na 2x2GB zwykłych ddr3

    > 2. Można kupić tylko w konfiguracji z 1 x 1 GB RAM, więc próby
    > rozszerzenia zazwyczaj oznaczają, że zostaje nam 1GB ECC z którym nie
    > bardzo wiadomo co zrobić.
    Wsadzić gdziekolwiek indziej, większość sprzętu ecc łyka bez protestów

    > 3. Standardowo przychodzi z dyskiem 250GB - trochę mało. Nie można kupić
    > bez dysku.
    Mój przyszedł z 160GB - żadna różnica, na system wystarczy, to taki miły
    gratis w tej cenie.

    > 5. Już dokładnie nie pamiętam, ale były jakieś problemy ze znalezieniem
    > sterowników grafiki do czegokolwiek innego niż Win server 2k8
    eee tam ;P

    > 6. Dokładanie dysków proste, ale już włożenie DVD musi zrobić ktoś kto
    > się nie boi grzebania w sprzęcie
    W ogóle ktoś kto boi się grzebania w sprzęcie - niech palców nie pcha.
    Jak się boi, znaczy że się nie zna, a jak się nie zna - to niech głowy
    nie zawraca :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173