    From: Mateusz <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HD-Voice
    Date: Fri, 21 Oct 2011 16:31:23 +0200

    Użytkownik Miroslaw Dobrzanski napisał:

    > Usłysz różnicę :-)
    > http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2756
    5&link=HD,Voice,-,prezentacja,dzia%C5%82ania

    Ja tam poczekam, az Orange udostepni ogolnie jakakolwiek jakosc rozmow w
    moim miejscu pracy, bo poki co to na numerze z Orange mam albo brak
    zasiegu, albo jak juz mam "zasieg" to nie mozna sie do mnie dodzwonic
    (abonent opoza zasiegiem) albo nie mozna zadzwonic do kogos (sice
    nieosiagalna).

    Wiec milo, ze sie staraja i zapewniaja HD-voice. Ale dla kogos, kto
    ciagle, od ponad roku, walczy, ze maja cos popsute, to takie nowinki sa
    o dupe rozbic.