  • 51. Data: 2010-08-09 16:12:49
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > To kup oryginalny...

    Dokopałem się, że ludzie chwalą te zamienniki:
    http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=99&t=
    25682&start=20

    Więc pewnie spróbuję.

  • 52. Data: 2010-08-09 16:18:00
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-09 01:24, to pisze:
    > begin Cavallino

    > To kiedy szrota sprzedajesz?

    Też chciałem o to zapytać :-), jak można jeździć trzyletnim trupem???

  • 53. Data: 2010-08-09 16:29:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:i3oq3g$nr6$1@inews.gazeta.pl...

    > hmm, porównujmy do najlepszych ;-)
    > ja w Astrze zmieniałem jeden łącznik po 150kkm a drugi po 180kkm,

    I to te plastikowe ?

    J.

  • 54. Data: 2010-08-09 16:39:41
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > I to te plastikowe ?

    owszem, te :-)

    brat

  • 55. Data: 2010-08-09 16:54:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
    w wiadomości news:i3oo00$cfl$1@news.onet.pl...
> [...]
    > "Odpowiadając na Pańskie zgłoszenie odniosę się do podstawowych
    > zapisów zawartych w książce gwarancyjnej.
    > Gwarancja polega na wymianie lub naprawie elementu pojazdu,
    > którego niesprawność wynika z wady wykonawczej lub montażowej w
    > procesie produkcyjnym.
    > Serwis może odmówić gwarancyjnej wymiany elementu zawieszenia w
    > przypadku stwierdzenia zużycia eksploatacyjnego tej części lub
    > uszkodzenia mechanicznego.
    > Jeśli stwierdzone zostało niedomaganie części typowe dla zużycia
    > (nadmierny luz) zapewne to było przyczyną odmowy pokrycia kosztu

    Oczywiscie - tylko ze my, klient, twierdzimy ze zuzycie nastapilo z
    wady produkcyjnej.
    Slaba gume daliscie i dlatego sie zuzylo przy tak malym przebiegu,
    w scierce lacznikow stabilizatora nigdy nie wymienialem :-P

    J.

  • 56. Data: 2010-08-09 17:09:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Oczywiscie - tylko ze my, klient, twierdzimy ze zuzycie nastapilo z wady
    > produkcyjnej.

    Takoż i odpisałem.
    Oczywiście upierają się przy swoim, za 35 zł nie będę się kłócił, mój czas
    więcej kosztuje.

    Gdyby ktoś polecił tani warsztat w Poznaniu, to i ASO nie dam zarobić za
    wymianę, choć na razie wychodzi że chcą za robotę najmniej, bo 30 zł za
    sztukę.

    > Slaba gume daliscie i dlatego sie zuzylo przy tak malym przebiegu,

    Ale oni głupkami nie są, więc wiedzą przy ilu w Polsce padają takie elementy
    zazwyczaj, oraz że ścierek nie produkuje się już 20 lat.

  • 57. Data: 2010-08-09 18:55:04
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > Slaba gume daliscie i dlatego sie zuzylo przy tak malym przebiegu,
    > w scierce lacznikow stabilizatora nigdy nie wymienialem :-P

    Pytałeś na ile kkm oraz lat producent przewidział dane elementy? Jeśli jest
    mniej to niech naprawiają za free.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 58. Data: 2010-08-09 20:41:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Slaba gume daliscie i dlatego sie zuzylo przy tak malym przebiegu,
    > w scierce lacznikow stabilizatora nigdy nie wymienialem :-P

    No bo skoro sie nie urwały to po co wymieniac?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 59. Data: 2010-08-09 22:09:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Dokopałem się, że ludzie chwalą te zamienniki:
    > http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=99&t=
    25682&start=20

    > Więc pewnie spróbuję.

    Mnie zastanawia, skąd oni wszyscy wiedza, że jeśli łącznik jest dużo
    trwalszy niż oryginał to na pewno dobrze?

    --
    ignorance is bliss

  • 60. Data: 2010-08-09 22:10:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Identyczna część kosztuje 125 zł w ASO i 55 zł na Allegro. Nie
    > wiedziałem co to za diabeł za 35 zł, teraz już wiem, że to zamiennik.

    No proszę, to zupełnie jak z lakierowaniem klapy i innymi częściami.

    > Ciekawe o czym bredzisz tym razem?
    > Pewnie znowu czegoś nie zrozumiałeś.

    Nie bredzę tylko piszę. O czym piszę dobrze wiesz.

    --
    ignorance is bliss