  • 131. Data: 2010-08-19 14:19:44
    Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Aug 19, 1:59 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ważne pytanie: jaką gazetą?

    Sluszne pytanie. Gazeta musi byc "wybiorcza" aby na przemian ekranowac
    jedno od drugiego tworzac czarny cykl :-)

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 132. Data: 2010-08-19 14:21:21
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    jacek2v <j...@g...com> napisał(a):

    > Przepraszam, ale co=B6 mnie zaniepokoi=B3o: to jak=B1 sprawno=B6=E6 wg Cieb=
    > ie ma
    > silnik benzynowy?
    > Mi si=EA wydawa=B3o, =BFe benzynowe maj=B1 mniejsz=B1 sprawno=B6=E6, czy=BF=
    > by poni=BFej 20%?

    Zależy którego. Jaka to jest konstrukcja, jak wykonana, w jakim jest
    stanie... różnica w sprawności samochodowych silników benzynowych i
    dieslowskich nie jest taka znowuż wielka.

    No chyba, że dla tych, co to oświadczają - jak sam miałem ostatnio okazję się
    przekonać - że "nowoczesne diesle mają sprawność 60%, i palą tyle, co
    nic" (chyba papierosów...).

  • 133. Data: 2010-08-19 14:27:57
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > Chłodnica wtedy jest zatkana termostatem.
    > Wszystko idzie nagrzewnicą (no i w wydech).

    Już za parę miesięcy będzie zima w pełni. Podejdź sobie wtedy do pierwszej-
    lepszej ciężarówki - takiej, która ma akurat silnik na chodzie - i pomacaj
    jej chłodnicę. I zbadaj, czy faktycznie jest całkowicie zimna (wręcz ma
    temperaturę otoczenia, czyli, jak to w zimie, ujemną), bo to "termostat ją
    zatkał kompletnie".

  • 134. Data: 2010-08-19 14:33:32
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Chyba ze moment nie tylko jest staly, ale tez wysoki.
    > I zrywa asfalt bez skrzyni.

    Moment obrotowy "kanonierki" sięga wartości 100x wyższych, niż silnika przed
    przeróbką - co zresztą zostało sprawdzone w trakcie testów przerobionego
    silnika Suzuki - no, ale Pyra sobie nie przeczytał. Chociaż ma niesamowicie
    wiele do powiedzenia na temat, o którym ani nic nie wie, ani nie chce
    wiedzieć.

  • 135. Data: 2010-08-19 14:40:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > niesamowicie
    > wiele do powiedzenia na temat, o którym ani nic nie wie, ani nie chce

    Znaczy taki silnik ma ze 4000 niutkow? I bedziesz potrafil ruszyc takim
    samochodem bez zostawienia opon w miejscu?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 136. Data: 2010-08-19 14:42:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > A kawal z Niagara i Polakiem znasz ? :-)

    > Mam prosbe - przetlumacz strone na angielski, napisz na
    > rec.autos.tech, albo na sci.engr i napisz co wyszlo.
    >
    > I mozesz jeszcze zaczac tak jak tu "Dlaczego taki swietny silnik nie
    > jest powszechnie stosowany".

    Po co tlumaczyc?

    http://gun-engine.pl/index_en.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 137. Data: 2010-08-19 14:45:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnny Hooker pisze:

    > Moment obrotowy "kanonierki" sięga wartości 100x wyższych, niż silnika przed
    > przeróbką - co zresztą zostało sprawdzone w trakcie testów przerobionego

    ROTFL

    To ja już wiem, co to za silnik. To silnik-bomba do samochodów-pułapek ;->

  • 138. Data: 2010-08-19 14:46:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > stick
    > head in sand and make one&#8217;s ass a target path of behavior.
    >
    > What to do? Someday a director of a major engine producer will catch on
    > and
    > the word will go out, &#8220;we better not be anything other than
    > first!&#8221; Meanwhile
    > the blame targets of today are going to be validly saying the
    > responsibility
    > isn&#8217;t theirs alone. It is finger-pointing time, like it or not.
    > There&#8217;s a
    > large reservoir of inaction just waiting to see the light of day."

    Pierwsza firma, ktora wprowadzi do sprzedazy tak rewolucyjny produkt zarobi
    ciezkie pieniadze. Granty rzadowe rozdawane producentom ekologicznych zrodel
    energii to miliardy dolcow rocznie i jakos tajemnicze lobby naftowe nie
    ogranicza takich dzialan, a wyprodukowac silnika nie ma komu?

    Glowe dam, ze maczaja w tym palce ci sami ludzie, ktorzy trzymaja w
    szufladzie lekarstwo na raka i AIDS.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 139. Data: 2010-08-19 14:49:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kamil pisze:

    > Glowe dam, ze maczaja w tym palce ci sami ludzie, ktorzy trzymaja w
    > szufladzie lekarstwo na raka i AIDS.

    I Elvisa Presleya oraz Michaela Jacksona - którzy oczywiście nadal żyją.

  • 140. Data: 2010-08-19 14:51:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > I Elvisa Presleya oraz Michaela Jacksona - którzy oczywiście nadal żyją.

    Zgadzam sie calkowicie - powiedzial kamil sciskajac dlon Andrzeja w sposob
    znany tylko wtajemniczonym czlonkom lozy, po czym wrocil do kontrolowania
    swiatowych surowcow pieczarek.

    Pozdrawiam
    Kamil