-
131. Data: 2010-08-19 14:19:44
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: JAM <j...@y...com>
On Aug 19, 1:59 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
wrote:
> JAM pisze:
>
> > Hmm, o tym nie pomyslalem. Moze wykorzystuje na przemian odpychanie
> > czarnej energii z przyciaganiem czarnej materii a ekranuje jedno od
> > drugiego gazeta ?
>
> Ważne pytanie: jaką gazetą?
Sluszne pytanie. Gazeta musi byc "wybiorcza" aby na przemian ekranowac
jedno od drugiego tworzac czarny cykl :-)
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
-
132. Data: 2010-08-19 14:21:21
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>
jacek2v <j...@g...com> napisał(a):
> Przepraszam, ale co=B6 mnie zaniepokoi=B3o: to jak=B1 sprawno=B6=E6 wg Cieb=
> ie ma
> silnik benzynowy?
> Mi si=EA wydawa=B3o, =BFe benzynowe maj=B1 mniejsz=B1 sprawno=B6=E6, czy=BF=
> by poni=BFej 20%?
Zależy którego. Jaka to jest konstrukcja, jak wykonana, w jakim jest
stanie... różnica w sprawności samochodowych silników benzynowych i
dieslowskich nie jest taka znowuż wielka.
No chyba, że dla tych, co to oświadczają - jak sam miałem ostatnio okazję się
przekonać - że "nowoczesne diesle mają sprawność 60%, i palą tyle, co
nic" (chyba papierosów...).
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
133. Data: 2010-08-19 14:27:57
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>
Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):
> > "Za mało w zimie" - bo konstruktor silnika/pojazdu tak, a nie inaczej,
> > ustalił podział ciepła pomiędzy chłodnicę, a nagrzewnicę kabiny.
>
> Chłodnica wtedy jest zatkana termostatem.
> Wszystko idzie nagrzewnicą (no i w wydech).
Już za parę miesięcy będzie zima w pełni. Podejdź sobie wtedy do pierwszej-
lepszej ciężarówki - takiej, która ma akurat silnik na chodzie - i pomacaj
jej chłodnicę. I zbadaj, czy faktycznie jest całkowicie zimna (wręcz ma
temperaturę otoczenia, czyli, jak to w zimie, ujemną), bo to "termostat ją
zatkał kompletnie".
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
134. Data: 2010-08-19 14:33:32
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>
J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> Chyba ze moment nie tylko jest staly, ale tez wysoki.
> I zrywa asfalt bez skrzyni.
Moment obrotowy "kanonierki" sięga wartości 100x wyższych, niż silnika przed
przeróbką - co zresztą zostało sprawdzone w trakcie testów przerobionego
silnika Suzuki - no, ale Pyra sobie nie przeczytał. Chociaż ma niesamowicie
wiele do powiedzenia na temat, o którym ani nic nie wie, ani nie chce
wiedzieć.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
135. Data: 2010-08-19 14:40:31
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: "kamil" <k...@s...com>
" Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
news:i4j8ar$eat$1@inews.gazeta.pl...
> J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
>
>> Chyba ze moment nie tylko jest staly, ale tez wysoki.
>> I zrywa asfalt bez skrzyni.
>
> Moment obrotowy "kanonierki" sięga wartości 100x wyższych, niż silnika
> przed
> przeróbką - co zresztą zostało sprawdzone w trakcie testów przerobionego
> silnika Suzuki - no, ale Pyra sobie nie przeczytał. Chociaż ma
> niesamowicie
> wiele do powiedzenia na temat, o którym ani nic nie wie, ani nie chce
> wiedzieć.
Znaczy taki silnik ma ze 4000 niutkow? I bedziesz potrafil ruszyc takim
samochodem bez zostawienia opon w miejscu?
Pozdrawiam
Kamil
-
136. Data: 2010-08-19 14:42:28
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: "kamil" <k...@s...com>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:elnl6610rp7mp124v93i8rb5sgqtu5pmgk@4ax.com...
> On Tue, 17 Aug 2010 18:50:59 +0000 (UTC), Johnny Hooker wrote:
>>J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
>>> Nie martw sie - obcokrajowca tez bysmy skrytykowali.
>>> Moze dlatego ze nie chcemy zeby o nas mowili "Polacy to tacy glupi i
>>> naiwni" ..
>>
>>Wiesz, jaka jest z grubsza różnica pomiędzy forum obcym, a polskim? Otóż
>>na
>>zagranicznym forum uczestnicy, którzy nie mają pełnych informacji na tak
>>interesujący temat, napisaliby: "Amazing! Incredible! Fantastic! Can I
>>have
>
> A kawal z Niagara i Polakiem znasz ? :-)
>
>>more info, please?". A co mamy tu, na polskim? Ano: "Oszustwo! Ściema!
>>Kłamstwo! Do gazu z tym szarlatanem! Na gałąź z nim - nie będzie z nas
>>idiotów robił!".
>
> Mam prosbe - przetlumacz strone na angielski, napisz na
> rec.autos.tech, albo na sci.engr i napisz co wyszlo.
>
> I mozesz jeszcze zaczac tak jak tu "Dlaczego taki swietny silnik nie
> jest powszechnie stosowany".
Po co tlumaczyc?
http://gun-engine.pl/index_en.html
Pozdrawiam
Kamil
-
137. Data: 2010-08-19 14:45:15
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Johnny Hooker pisze:
> Moment obrotowy "kanonierki" sięga wartości 100x wyższych, niż silnika przed
> przeróbką - co zresztą zostało sprawdzone w trakcie testów przerobionego
ROTFL
To ja już wiem, co to za silnik. To silnik-bomba do samochodów-pułapek ;->
-
138. Data: 2010-08-19 14:46:50
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: "kamil" <k...@s...com>
" Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
news:i4go07$4tt$1@inews.gazeta.pl...
>
> "So what’s the problem? Where are the companies that make engines?
> First up
> is and always will be the “not invented here” mental illness.
> On the other
> hand the Otto cycle gasoline and compression ignition Rudolf Diesel
> designs
> are not invented here anyway. Then it’s hard to let go of the wins
> from
> controlling and managing the fuel ignition successes we have today, even
> as
> these lessons will advance the new Holubowicz design principles rapidly.
> Then
> its been reported that Mr. Holubowicz has been approached by concerns who
> wish to license/buy the entirety of the design as opposed taking out a
> license, while understandable, this is greed beyond any accusation leveled
> on
> any other segment of the energy industry. The approach also is a sulk,
> stick
> head in sand and make one’s ass a target path of behavior.
>
> What to do? Someday a director of a major engine producer will catch on
> and
> the word will go out, “we better not be anything other than
> first!” Meanwhile
> the blame targets of today are going to be validly saying the
> responsibility
> isn’t theirs alone. It is finger-pointing time, like it or not.
> There’s a
> large reservoir of inaction just waiting to see the light of day."
Pierwsza firma, ktora wprowadzi do sprzedazy tak rewolucyjny produkt zarobi
ciezkie pieniadze. Granty rzadowe rozdawane producentom ekologicznych zrodel
energii to miliardy dolcow rocznie i jakos tajemnicze lobby naftowe nie
ogranicza takich dzialan, a wyprodukowac silnika nie ma komu?
Glowe dam, ze maczaja w tym palce ci sami ludzie, ktorzy trzymaja w
szufladzie lekarstwo na raka i AIDS.
Pozdrawiam
Kamil
-
139. Data: 2010-08-19 14:49:32
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
kamil pisze:
> Glowe dam, ze maczaja w tym palce ci sami ludzie, ktorzy trzymaja w
> szufladzie lekarstwo na raka i AIDS.
I Elvisa Presleya oraz Michaela Jacksona - którzy oczywiście nadal żyją.
-
140. Data: 2010-08-19 14:51:10
Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
news:4c6d2854$1@news.home.net.pl...
> kamil pisze:
>
>> Glowe dam, ze maczaja w tym palce ci sami ludzie, ktorzy trzymaja w
>> szufladzie lekarstwo na raka i AIDS.
>
> I Elvisa Presleya oraz Michaela Jacksona - którzy oczywiście nadal żyją.
Zgadzam sie calkowicie - powiedzial kamil sciskajac dlon Andrzeja w sposob
znany tylko wtajemniczonym czlonkom lozy, po czym wrocil do kontrolowania
swiatowych surowcow pieczarek.
Pozdrawiam
Kamil