  • 21. Data: 2014-05-04 14:33:39
    Temat: Re: Gotowa przetwornica 12 V -> 230 V
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@m...pl> wrote in message
    news:lk51fq$ut5$1@news.mm.pl...

    > Przyjmując 150 W, takie coś za ok. 85 zł ma sens ?
    >
    > http://www.modecom.pl/mc-c015/przetwornice/zasilanie
    /

    Bardzo zdawkowa specyfikacja techniczna nie wzbudza we mnie zaufania...
    Chciałbym np. wiedzieć że producent wie co to jest moc ciągła...
    Znaczy się czy podał jaka jest moc chwilowa/impulsowa :-)
    Innymi słowy obawiam się czy w środku nie siedzi przetwornica
    100W ciągła/150W szczytowa którą ktoś źle przetłumaczył w opisie.
    Czemu nie kupisz czegoś wyraźnie większego? Np. 200W?

  • 22. Data: 2014-05-05 09:56:26
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-05-04 14:33, Pszemol pisze:

> [...]
    > 100W ciągła/150W szczytowa którą ktoś źle przetłumaczył w opisie.
    > Czemu nie kupisz czegoś wyraźnie większego? Np. 200W?

    Przy odtwarzaniu wideo z netu i ładowaniu akumulatorów laptop brał z
    sieci ledwie 45 watów. 200 W przetwornicy do tego wydaje mi się za dużo,
    chyba że chińskie waty są równe 1/4 naszych :>

    --
    P.Jankisz

  • 23. Data: 2014-05-05 12:27:13
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-05-05 09:56, PeJot pisze:
> [...]
    > sieci ledwie 45 watów. 200 W przetwornicy do tego wydaje mi się za dużo,
    > chyba że chińskie waty są równe 1/4 naszych :>

    Acer 5741G 15" z zasilaczem 90W. Kiedyś musiałem się ratować innym, 60W.
    Niestety mógł albo ładować albo zasilać komputer. Pomiar mocy z gniazdka
    na właściwym zasilaczu przy ładowaniu i pracy systemu wyszedł mi coś
    koło 80-85W.
    Tak więc to zależy jakiego laptopa podłączasz.

    --
    Michał

  • 24. Data: 2014-05-05 13:44:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@s...pl> wrote in message
    > Przy odtwarzaniu wideo z netu i ładowaniu akumulatorów laptop brał z sieci
    > ledwie 45 watów. 200 W przetwornicy do tego wydaje mi się za dużo, chyba
    > że chińskie waty są równe 1/4 naszych :>

    OK, w Twoim przypadku powinna ta mała wystarczyć...
    Ale to czy mamy rację czy nie okaże się w praniu.

    Swoją drogą ta z niemieckiego Amazona, okrągła, wydaje
    się zgrabniejsza niż to pudełko prostokątne co Ty znalazłeś.
    Boisz się kupować przez internet w Amazonie?

  • 25. Data: 2014-05-05 14:11:31
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-05-05 13:44, Pszemol pisze:

    > Boisz się kupować przez internet w Amazonie?

    Jeszcze tam nie robiłem zakupów.

    --
    P.Jankisz

  • 26. Data: 2014-05-05 14:14:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@s...pl> wrote in message

    > Jeszcze tam nie robiłem zakupów.

    Czyli chcesz ale się boisz, jak typowa dziewica? ;-)
    Ja w amazon.com kupuję coś średnio raz na miesiąc.
    Na ich amerykańskiej witrynie. Dlatego polecam Tobie
    lokalną dla Ciebie, tą niemiecką...

  • 27. Data: 2014-05-05 14:21:33
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    Czekaj, jak to Pszemol napisał:

    > Nie przeżywałbym takiego zakupu za bardzo bo wszystkie są robione
    > i tak u Chinczyków z takich samych elementów...

    :>

    Podlinkowany Modecom leży na alledrogo.pl.

    --
    P.Jankisz

  • 28. Data: 2014-05-06 01:05:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@s...pl> wrote in message

    > :>
    >
    > Podlinkowany Modecom leży na alledrogo.pl.

    No ale ja wolałbym tą okrągłą z Amazona nie dlatego że jest
    robiona przez Niemców! Wiadomo że też made in China.
    Ja wolę tą okrągłą bo bardziej podoba mi się ten design
    i to, że mogę ją wsadzić do "cup holder" w aucie...

    A w ogóle jak się taki uchwyt na kubek nazywa po naszemu?
    Doszła już do nas taka technologia czy dalej w autach nie ma
    gdzie odstawić kubka na kawę albo puszki coli ??
    W poldkach i innych takich fiatach nie było ;-)

  • 29. Data: 2014-05-06 06:27:15
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    http://www.modecom.pl/mc-r015/przetwornice/zasilanie
    /

> [...]
    > Doszła już do nas taka technologia czy dalej w autach nie ma
    > gdzie odstawić kubka na kawę albo puszki coli ??

    U mnie miejsca na kubki są, ale przewiduję stacjonowanie przetwornicy w
    bagażniku, skąd też będzie zasilana.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 30. Data: 2014-05-06 08:30:54
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-06 01:05, Pszemol pisze:

    > A w ogóle jak się taki uchwyt na kubek nazywa po naszemu?

    Hmmm... uchwyt na kubek?

    > Doszła już do nas taka technologia czy dalej w autach nie ma
    > gdzie odstawić kubka na kawę albo puszki coli ??
    > W poldkach i innych takich fiatach nie było ;-)

    Chyba w wielu autach z tej epoki nie było.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi