  • 11. Data: 2014-01-01 19:10:01
    Temat: Re: Goclever Quantum4
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 17:41:18 +0100, J.F. napisał(a):

    > Zazwyczaj sa do d*, a w razie ich niedotrzymania nie masz bata.

    Niedotrzymanie warunków gwarancji jest niezgodnością z umową :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2014-01-01 19:30:53
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-01-01 16:21, the_foe pisze:

    > a ktokolwiek o zdrowych zmysłach, w dzisiejszych czasach, uzywa
    > gwarancji producenta, skoro ławtej meczyc spzredawce?

    Akurat serwis w GoClever masz realizowany przez RMA. Zgłaszasz
    uszkodzenie do firmy, przyjeżdża kurier i zabiera sprzęt do serwisu, a
    po naprawie odsyłają z powrotem kurierem.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2014-01-01 19:58:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 18:10:01 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Niedotrzymanie warunków gwarancji jest niezgodnością z umową :-)

    troche dyskusyjne w przypadku zwyklego przekroczenia terminu.

    Poza tym zglaszasz sprzedawcy ... i termin zaczyna biec od zgloszenia.
    No i trzeba zglosic w terminie 2 miesiecy od zauwazenia - ale z tym
    raczej nie ma problemu ... chyba ze to druga naprawa, a przy pierwszej
    tez przekroczono termin :-)

    No i sprzedawca moze cie zalatwic - niezgodnosc uzna, zaproponuje
    zwrot gotowki po zwrocie towaru, a towaru nie ma :-)

    I dlatego lepiej reklamowac u sprzedawcy, no chyba ze NBD.

    J.

  • 14. Data: 2014-01-01 20:34:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 19:58:35 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > No i trzeba zglosic w terminie 2 miesiecy od zauwazenia - ale z tym
    > raczej nie ma problemu ... chyba ze to druga naprawa, a przy pierwszej

    Nie rozumiesz. Umowa opiewa na określony sprzęt Z GWARANCJĄ.
    Na całym świecie można kupić towar taniej biorąc bez gwarancji, więc jest
    to istotny składnik, że tak powiem, wyposażenia.
    Gwarancja, jako świadczenie dobrowolne, może mieć prawie dowolne zapisy.
    Ale ich złamanie powoduje niezgodność z umową. A termin zaczyna biec od
    momentu złamania zapisów gwarancji

  • 15. Data: 2014-01-01 20:35:36
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

> [...]
    > aparatach)? Ktoś ma i używa? Stabilność i wrażenia ... czekam na Wasze
    > opinie. W podobnej cenie raczej nie kupi się nic o takich parametrach...

    Kolega zakupił dwa (dla siebie i dziecka). Ogólnie stosunek możliwości
    do ceny bardzo dobry. Solidne wykonany jak na taką cenę. Trochę się
    rzuciła w uszy nie najlepsza jakość dźwięku podczas rozmowy (po stronie
    drugiego rozmówcy czasami słychać jakieś zakłócenia - ale to trzeba
    wiedzieć czego słuchać).
    Aparat faktycznie kiepski, czytnik kodów kreskowych sobie nie radzi ze
    względu na małą głębię ostrości.
    To tyle co zapamiętałem.
    Ogólne wrażenie wśród znajomych - "Za te pieniądze nie ma co narzekać..."

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 16. Data: 2014-01-01 21:33:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 19:34:42 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie rozumiesz. Umowa opiewa na określony sprzęt Z GWARANCJĄ.
    > Na całym świecie można kupić towar taniej biorąc bez gwarancji, więc jest

    Nie przesadzalbym z tym calym swiatem. Nawet u nas trudno. Gwarancja
    jest i wyboru nie ma. Mozna czasem wybrac przedluzenie.

    > to istotny składnik, że tak powiem, wyposażenia.

    Przyznaje racje, ale gwarancji sie przeciez nikt nie wypiera.
    A nawet jak sie wyprze, to jest taki dziwny zapis "w chwili wydania".

    No i zapis o terminie naprawy dobrze by bylo aby byl kategoryczny w
    karcie, a i karta dostepna przed sprzedaza - bo skad klient zna
    warunki.

    > Gwarancja, jako świadczenie dobrowolne, może mieć prawie dowolne zapisy.
    > Ale ich złamanie powoduje niezgodność z umową. A termin zaczyna biec od
    > momentu złamania zapisów gwarancji

    Od momentu zgloszenia sprzedawcy. A nie mozna zglosic przed
    przeterminowaniem naprawy.

    Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
    niezgodnosc sprzedawcy. No chyba ze kupiony wysylkowo na drugim koncu
    Polski, a serwis mamy pod nosem.

    J.

  • 17. Data: 2014-01-01 21:46:09
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2014-01-01 21:33, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
    > niezgodnosc sprzedawcy. No chyba ze kupiony wysylkowo na drugim koncu

    Czemu lepiej z ustawy ? skoro i tak sklep wyśle to do serwisu a na
    naprawę/wymianę będziesz czekał często dłużej niż z serwisu producenta.

  • 18. Data: 2014-01-01 22:02:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:33:41 +0100, J.F. napisał(a):

    > Od momentu zgloszenia sprzedawcy. A nie mozna zglosic przed
    > przeterminowaniem naprawy.

    Czytanie ze zrozumieniem - trudna umiejętność

  • 19. Data: 2014-01-01 22:11:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:02:49 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Czytanie ze zrozumieniem - trudna umiejętność

    Ale zauwazona niezgodnosc musisz zglosic sprzedawcy. I od tej chwili
    biegnie termin.
    Nie mozesz zglosic ze naprawiaja dluzej niz umowa przewiduje, zanim
    naprawde nie przekroczyli terminu.

    J.

  • 20. Data: 2014-01-01 22:15:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 21:46:09 +0100, Chris napisał(a):

    > Czemu lepiej z ustawy ? skoro i tak sklep wyśle to do serwisu a na
    > naprawę/wymianę będziesz czekał często dłużej niż z serwisu producenta.

    Jak serwis naprawi szybko, to stracisz ze dwa dni.
    Jak sie bedzie ociagal, to mozesz zyskac pare tygodni.

    Wiec co lepiej ?

    J.