-
11. Data: 2014-01-01 19:10:01
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 1 Jan 2014 17:41:18 +0100, J.F. napisał(a):
> Zazwyczaj sa do d*, a w razie ich niedotrzymania nie masz bata.
>
Niedotrzymanie warunków gwarancji jest niezgodnością z umową :-)
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
12. Data: 2014-01-01 19:30:53
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: Krystek <s...@k...art.pl>
W dniu 2014-01-01 16:21, the_foe pisze:
> W dniu 2014-01-01 14:20, Trybun pisze:
>> W dniu 2014-01-01 14:03, Kriss pisze:
>>> Planuje zakup jako prezent dla kobiety mojego życia. Cena wyśmienita
>>> jak na parametry. Jakieś minusy tego fona (poza słabymi pixelami w
>>> aparatach)? Ktoś ma i używa? Stabilność i wrażenia ... czekam na Wasze
>>> opinie. W podobnej cenie raczej nie kupi się nic o takich parametrach...
>>>
>> Nie tego nie, używam innych urządzeń tej firmy - jeden bardzo duży minus
>> - tylko 6miesięczna gwarancja na wyświetlacz. Tu oczywiście może być
>> inaczej, jednak przed zakupem proponuję sie dobrze zapoznać z warunkami
>> gwarancji.
>>
> a ktokolwiek o zdrowych zmysłach, w dzisiejszych czasach, uzywa
> gwarancji producenta, skoro ławtej meczyc spzredawce?
Akurat serwis w GoClever masz realizowany przez RMA. Zgłaszasz
uszkodzenie do firmy, przyjeżdża kurier i zabiera sprzęt do serwisu, a
po naprawie odsyłają z powrotem kurierem.
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
-
13. Data: 2014-01-01 19:58:35
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 1 Jan 2014 18:10:01 +0000, Waldek Godel napisał(a):
> Dnia Wed, 1 Jan 2014 17:41:18 +0100, J.F. napisał(a):
>> Zazwyczaj sa do d*, a w razie ich niedotrzymania nie masz bata.
>>
> Niedotrzymanie warunków gwarancji jest niezgodnością z umową :-)
troche dyskusyjne w przypadku zwyklego przekroczenia terminu.
Poza tym zglaszasz sprzedawcy ... i termin zaczyna biec od zgloszenia.
No i trzeba zglosic w terminie 2 miesiecy od zauwazenia - ale z tym
raczej nie ma problemu ... chyba ze to druga naprawa, a przy pierwszej
tez przekroczono termin :-)
No i sprzedawca moze cie zalatwic - niezgodnosc uzna, zaproponuje
zwrot gotowki po zwrocie towaru, a towaru nie ma :-)
I dlatego lepiej reklamowac u sprzedawcy, no chyba ze NBD.
J.
-
14. Data: 2014-01-01 20:34:42
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 1 Jan 2014 19:58:35 +0100, J.F. napisał(a):
> troche dyskusyjne w przypadku zwyklego przekroczenia terminu.
>
> Poza tym zglaszasz sprzedawcy ... i termin zaczyna biec od zgloszenia.
> No i trzeba zglosic w terminie 2 miesiecy od zauwazenia - ale z tym
> raczej nie ma problemu ... chyba ze to druga naprawa, a przy pierwszej
> tez przekroczono termin :-)
Nie rozumiesz. Umowa opiewa na określony sprzęt Z GWARANCJĄ.
Na całym świecie można kupić towar taniej biorąc bez gwarancji, więc jest
to istotny składnik, że tak powiem, wyposażenia.
Gwarancja, jako świadczenie dobrowolne, może mieć prawie dowolne zapisy.
Ale ich złamanie powoduje niezgodność z umową. A termin zaczyna biec od
momentu złamania zapisów gwarancji
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
15. Data: 2014-01-01 20:35:36
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>
W dniu 2014-01-01 14:03, Kriss pisze:
> Planuje zakup jako prezent dla kobiety mojego życia. Cena wyśmienita jak
> na parametry. Jakieś minusy tego fona (poza słabymi pixelami w
> aparatach)? Ktoś ma i używa? Stabilność i wrażenia ... czekam na Wasze
> opinie. W podobnej cenie raczej nie kupi się nic o takich parametrach...
Kolega zakupił dwa (dla siebie i dziecka). Ogólnie stosunek możliwości
do ceny bardzo dobry. Solidne wykonany jak na taką cenę. Trochę się
rzuciła w uszy nie najlepsza jakość dźwięku podczas rozmowy (po stronie
drugiego rozmówcy czasami słychać jakieś zakłócenia - ale to trzeba
wiedzieć czego słuchać).
Aparat faktycznie kiepski, czytnik kodów kreskowych sobie nie radzi ze
względu na małą głębię ostrości.
To tyle co zapamiętałem.
Ogólne wrażenie wśród znajomych - "Za te pieniądze nie ma co narzekać..."
Pozdrawiam,
Paweł
-
16. Data: 2014-01-01 21:33:41
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 1 Jan 2014 19:34:42 +0000, Waldek Godel napisał(a):
> Dnia Wed, 1 Jan 2014 19:58:35 +0100, J.F. napisał(a):
>> troche dyskusyjne w przypadku zwyklego przekroczenia terminu.
>> Poza tym zglaszasz sprzedawcy ... i termin zaczyna biec od zgloszenia.
>> No i trzeba zglosic w terminie 2 miesiecy od zauwazenia - ale z tym
>> raczej nie ma problemu ... chyba ze to druga naprawa, a przy pierwszej
>> tez przekroczono termin :-)
>
> Nie rozumiesz. Umowa opiewa na określony sprzęt Z GWARANCJĄ.
> Na całym świecie można kupić towar taniej biorąc bez gwarancji, więc jest
Nie przesadzalbym z tym calym swiatem. Nawet u nas trudno. Gwarancja
jest i wyboru nie ma. Mozna czasem wybrac przedluzenie.
> to istotny składnik, że tak powiem, wyposażenia.
Przyznaje racje, ale gwarancji sie przeciez nikt nie wypiera.
A nawet jak sie wyprze, to jest taki dziwny zapis "w chwili wydania".
No i zapis o terminie naprawy dobrze by bylo aby byl kategoryczny w
karcie, a i karta dostepna przed sprzedaza - bo skad klient zna
warunki.
> Gwarancja, jako świadczenie dobrowolne, może mieć prawie dowolne zapisy.
> Ale ich złamanie powoduje niezgodność z umową. A termin zaczyna biec od
> momentu złamania zapisów gwarancji
Od momentu zgloszenia sprzedawcy. A nie mozna zglosic przed
przeterminowaniem naprawy.
Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
niezgodnosc sprzedawcy. No chyba ze kupiony wysylkowo na drugim koncu
Polski, a serwis mamy pod nosem.
J.
-
17. Data: 2014-01-01 21:46:09
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: Chris <x...@x...com>
W dniu 2014-01-01 21:33, J.F. pisze:
> Od momentu zgloszenia sprzedawcy. A nie mozna zglosic przed
> przeterminowaniem naprawy.
>
> Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
> niezgodnosc sprzedawcy. No chyba ze kupiony wysylkowo na drugim koncu
> Polski, a serwis mamy pod nosem.
Czemu lepiej z ustawy ? skoro i tak sklep wyśle to do serwisu a na
naprawę/wymianę będziesz czekał często dłużej niż z serwisu producenta.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
18. Data: 2014-01-01 22:02:49
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:33:41 +0100, J.F. napisał(a):
>> Gwarancja, jako świadczenie dobrowolne, może mieć prawie dowolne zapisy.
>> Ale ich złamanie powoduje niezgodność z umową. A termin zaczyna biec od
>> momentu złamania zapisów gwarancji
>
> Od momentu zgloszenia sprzedawcy. A nie mozna zglosic przed
> przeterminowaniem naprawy.
>
Czytanie ze zrozumieniem - trudna umiejętność
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
19. Data: 2014-01-01 22:11:09
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:02:49 +0000, Waldek Godel napisał(a):
> Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:33:41 +0100, J.F. napisał(a):
>>> Gwarancja, jako świadczenie dobrowolne, może mieć prawie dowolne zapisy.
>>> Ale ich złamanie powoduje niezgodność z umową. A termin zaczyna biec od
>>> momentu złamania zapisów gwarancji
>> Od momentu zgloszenia sprzedawcy. A nie mozna zglosic przed
>> przeterminowaniem naprawy.
>>
> Czytanie ze zrozumieniem - trudna umiejętność
Ale zauwazona niezgodnosc musisz zglosic sprzedawcy. I od tej chwili
biegnie termin.
Nie mozesz zglosic ze naprawiaja dluzej niz umowa przewiduje, zanim
naprawde nie przekroczyli terminu.
J.
-
20. Data: 2014-01-01 22:15:12
Temat: Re: Goclever Quantum4
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 01 Jan 2014 21:46:09 +0100, Chris napisał(a):
> W dniu 2014-01-01 21:33, J.F. pisze:
>> Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
>> niezgodnosc sprzedawcy. No chyba ze kupiony wysylkowo na drugim koncu
>> Polski, a serwis mamy pod nosem.
>
> Czemu lepiej z ustawy ? skoro i tak sklep wyśle to do serwisu a na
> naprawę/wymianę będziesz czekał często dłużej niż z serwisu producenta.
Jak serwis naprawi szybko, to stracisz ze dwa dni.
Jak sie bedzie ociagal, to mozesz zyskac pare tygodni.
Wiec co lepiej ?
J.