eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGoclever Quantum4Re: Goclever Quantum4
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer01.iad.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
    !unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 01 Jan 2014 21:46:09 +0100
    From: Chris <x...@x...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Goclever Quantum4
    References: <la13nf$hsf$1@node2.news.atman.pl>
    <52c41617$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <la1bq9$t9f$2@news.dialog.net.pl> <8...@l...institute.com>
    <1aixk9h5kh7lv$.ucm9wpx2trsw.dlg@40tude.net>
    <p...@l...institute.com>
    <1fcff0itzddeb$.10nltfg9qbnd1.dlg@40tude.net>
    <1u78fhyuaw4n6$.dlg@lepper.institute.com>
    <16xpt7lq8yo9e$.1b4h2zo3docky.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>
    <1...@4...net>
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 15
    Message-ID: <52c47e92$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-66-110-46.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1388609170 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2152 89.66.110.46:50004
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1936
    X-Received-Body-CRC: 3341928652
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052168
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-01 21:33, J.F. pisze:

    > Od momentu zgloszenia sprzedawcy. A nie mozna zglosic przed
    > przeterminowaniem naprawy.
    >
    > Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
    > niezgodnosc sprzedawcy. No chyba ze kupiony wysylkowo na drugim koncu
    > Polski, a serwis mamy pod nosem.

    Czemu lepiej z ustawy ? skoro i tak sklep wyśle to do serwisu a na
    naprawę/wymianę będziesz czekał często dłużej niż z serwisu producenta.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: