  • 41. Data: 2014-01-04 16:54:03
    Temat: Re: Goclever Quantum4
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Ale jak dlugo ? Wiadomo - wiecznie dzialac nie bedzie.
    Tak, ale gwarant gwarantuje sprawność, funkcjonalność przez dwa lata.
    Sprzedawca (czyli jaka jest umowa pomiędzy sprzedawcą- a konsumentem)
    gwarantuje? nic nie gwarantuje. W przypadku nie działania - niema
    dyskusji. ma działać i koniec. W przypadku awarii? Tak jak ktoś pisał. w
    momencie wydania działał? tak! więc konsument udowadnia fakt sprawności
    za sprzedawce. Konsument zapytał czy odkurzacz "optium" jest dobry?
    Sprzedawca odpowiedział że w stopniu minimalnym spełnia podstawowe
    wymagania i nie należy się spodziewać trwałości więc radzę kupić 3 razy
    droższego zelmera. Więc jakie są warunki umowy?
    > Dwa lata ... czy umowa byla taka ze towar jest sprawny w chwili
    > wydania, a jak sie potem zepsuje, to gwarant naprawi, na warunkach
    > podanych w gwarancji.
    >
    > Tak czy inaczej - poki mozna, to uwazam ze lepiej reklamowac u
    > sprzedawcy.
    tak, niestety masz racje. Ale teraz jest tak, gdyż jest wielka presja na
    sprzedawców-naciągaczy. Każda "reklamacja" o której słyszałem jest
    załatwiana z korzyścią dla klienta. Bez sprawdzania kto ma racje
    ToMasz

  • 42. Data: 2014-01-04 21:02:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 52c42708$0$2176$6...@n...neostrada.pl

    > Proponuje zapoznać się z listami na tej grupie dotyczącymi monstera i innych
    wynalazków. Podobna klasa. czyli kupujemy to co
    > tanie,

    Bardzo tanie. Na leczenie (leki i nie tylko leki, ale
    to, co tylko związane z tym leczeniem) wydałem już
    nie mniej niż 50% ceny Monstera...
    Ręce niemal parzy -- no, ale Bestia musi jakoś ranić. :)
    Słuch uszkodzony, ale w końcu to bestia...
    Baterii starcza na kilka godzin -- i tak nieźle...

    Ale bywa ponoć róznie. Dziś ogladałem Lenovo Yogę -- sprzedawca
    zauważył, że pewien człowiek uszkodził sobie twarz, gdy przyłozył
    Samsunga do ucha.

    http://shop.lenovo.com/pl/pl/tablets/ideatab/yoga/yo
    ga-8/#specyfikacja <-- Yoga

    Szkoda, że nie dopytałem, który to Samsung.

    > i łączymy to w radosny sposób. W reklamie wymieniamy tylko zalety.

    :) Nie warto nawet czytać tych zalet!
    Warto skoncentrować uwagę ;) na wadach, które warto ,,pomnożyć przez 10''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2014-01-04 21:11:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "the_foe" la1bq9$t9f$...@n...dialog.net.pl

    > a ktokolwiek o zdrowych zmysłach, w dzisiejszych czasach, uzywa gwarancji
    producenta, skoro ławtej meczyc spzredawce?

    Zdrowe zmysły to sokoli wzrok, psi węch, wielorybi słuch itd.?

    Buty w sklepie Sizer -- chwila oględzin (około 5 sekund)
    i decyzja -- reklamacja oczywiście jest uznana. Zwrócono
    mi pieniądze a po 2 dniach kurier przywiózł mi nowiutkie
    buty.

    Monster w sklepie Electro.pl -- sklep do tej pory zastanawia
    się nad tym, czy wymienić mi Monstera z żółtą plamką na nowy,
    czy nie... Wkrótce tych Monsterów nikt już nie kupi nawet
    po 300 pln.

    Ustawa? -- IMO niewiele warta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2014-01-05 14:02:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" 1ayotnvlgqxmo.yd02pa8ghcos$....@4...net

    > 4 rdzeniowce mają 1GB RAMu. Taka dziwna zależność.

    Wkrótce (za około pół roku?) nie będzie jednordzeniowych
    smartfonów na półkach, dwurdzeniowe będą rarytasami ;)
    a czterodzeniowce będą czymś zwyczajnym i pospolitym
    obok ośmiordzeniowców... Mam tu na myśli rdzenie CPU.

    RAM? -- smartfony z 1/2 GB będą stanowiły jakąś osobliwość.
    Smartfon z 1 GB będzie pospolitym, budżetowym... Natomiast
    dla tych userów, którzy nie chcą być zacofani -- 2 GB RAMu
    ustanowi podstawę...

    GPU także przeżyje burzliwe rozwoje? Pewnie tak...
    Pozostaną problemy energetyczne -- zasilanie
    bezprzewodowe, energooszczędne technologie,
    jakieś wydajne panele słoneczne... [poniekąd
    także zasilanie bezprzewodowe]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2014-01-05 18:49:11
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-01 15:32, ToMasz pisze:
    > (...)
    > Proponuje zapoznać się z listami na tej grupie dotyczącymi monstera i
    > innych wynalazków. Podobna klasa. czyli kupujemy to co tanie, i
    > łączymy to w radosny sposób. W reklamie wymieniamy tylko zalety. no
    > chyba ze tej kobiety nie kochasz...
    >
    > ToMasz

    Tak, czasem się nie opłaci kupować tanich rzeczy. Ale nie zawsze - mam
    już kupę czasu tablet Huawei`a i jak na razie mnie nie zawodzi.
    Odpowiednik Samsunga kosztował w tamtym czasie prawie jeszcze raz tyle,
    a w paru przypadkach ma gorsze podzespoły..

  • 46. Data: 2014-01-05 18:51:30
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-01 16:21, the_foe pisze:

    > a ktokolwiek o zdrowych zmysłach, w dzisiejszych czasach, uzywa
    > gwarancji producenta, skoro ławtej meczyc spzredawce?

    Choćby niejaki Trybun. Oddałem telefon Alcatela sprzedawcy na gwarancję
    producenta i już prawie półtora miesiąca leży w serwisie, a jedyne co
    mogę usłyszeć w sklepie to wiadomośc że leży i czeka za częściami.

  • 47. Data: 2014-01-05 21:06:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-05 18:51, Trybun pisze:

    > Choćby niejaki Trybun. Oddałem telefon Alcatela sprzedawcy na gwarancję
    > producenta i już prawie półtora miesiąca leży w serwisie, a jedyne co
    > mogę usłyszeć w sklepie to wiadomośc że leży i czeka za częściami.

    Ja swój LG wysłałam kurierem bezpośrednio do producenta w Mławie na ich
    koszt. Lampa błyskowa bardzo grzała.
    Za jakieś 3 dni telefon miałam już w domu.

    --
    animka

  • 48. Data: 2014-01-06 09:25:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" lace01$jri$...@n...news.atman.pl

    > Ja swój LG wysłałam kurierem bezpośrednio do producenta w Mławie na ich koszt.
    Lampa błyskowa bardzo grzała.
    > Za jakieś 3 dni telefon miałam już w domu.

    I już nie [bardzo?] grzeje?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2014-01-06 10:24:10
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-05 21:06, animka pisze:

    > Ja swój LG wysłałam kurierem bezpośrednio do producenta w Mławie na
    > ich koszt. Lampa błyskowa bardzo grzała.
    > Za jakieś 3 dni telefon miałam już w domu.

    Mój trafił do serwisu w Piasecznie. Mogłem wysłać samodzielnie, ale
    skorzystałem z pomocy sprzedawcy, czyli firmy Komputronik. Reklamacja
    została uznana, teraz tylko pozostaje czekać aż naprawią. Zrobiłem błąd,
    oddałem z kartą gwarancyjną, a nie zrobiłem jej odbitki, tak że nie mam
    pojęcia ile czasu ma serwis na naprawę telefonu. Wydaje mi się że już
    ten termin został przekroczony..

    P.S. Co było przyczyna grzania sie tej lampy w Twojej LGówce?

  • 50. Data: 2014-01-06 19:24:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-06 10:24, Trybun pisze:

> [...]
    > oddałem z kartą gwarancyjną, a nie zrobiłem jej odbitki, tak że nie mam
    > pojęcia ile czasu ma serwis na naprawę telefonu. Wydaje mi się że już

    Przepisowo to chyba 14 dni.

    > P.S. Co było przyczyna grzania sie tej lampy w Twojej LGówce?

    Niestety, już nie pamiętam, ale chyba nie napisali jaka była przyczyna.
    Wymienili coś oraz wgrali najnowsze oprogramowanie. No i znowu musiałam
    jechać do salonu Orange, bo wszystkie ustawienia: internet, mms itp były
    na LG i mi natłukiwało się na licznik -do zapłaty w Orange. :D
    Niezły to telefon, ale leży sobie nieużywany odkad mam Samsunga duo.

    --
    animka