  • 21. Data: 2014-01-01 22:17:38
    Temat: Re: Goclever Quantum4
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 22:11:09 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale zauwazona niezgodnosc musisz zglosic sprzedawcy. I od tej chwili
    > biegnie termin.
    > Nie mozesz zglosic ze naprawiaja dluzej niz umowa przewiduje, zanim
    > naprawde nie przekroczyli terminu.

    No tak. A jaki to jest problem? albo masz naprawiony, albo podstawę do
    skorzystania z niezgodności z umową. Proste, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2014-01-01 22:37:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:17:38 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > No tak. A jaki to jest problem? albo masz naprawiony, albo podstawę do
    > skorzystania z niezgodności z umową. Proste, prawda?

    A czas leci. A cwany sprzedawca jeszcze sie zdazy zabezpieczyc.

    J.

  • 23. Data: 2014-01-01 23:33:41
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2014-01-01 22:15, J.F. pisze:

    > Jak serwis naprawi szybko, to stracisz ze dwa dni.
    > Jak sie bedzie ociagal, to mozesz zyskac pare tygodni.
    >
    > Wiec co lepiej ?

    Ale ustawa definiuje tylko termin czy reklamacja jest uwzględniona czy
    nie, po 14 dnia powiedzą że uwzględniona ale proszę czekać xxx dni aż
    wróci z serwisu bo nie mają części albo sztuki na wymianę.

  • 24. Data: 2014-01-01 23:35:54
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz jeszcze ten:
    > http://www.prestigio.pl/catalogue/MultiPhones/MultiP
    hone_3540_DUO#/
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/prestigio/multiphone35
    40duo/

    > Prestigio MultiPhone 3540 DUO w 5 sklepach od 269 zł do 423 zł.

    Ten Prestigio jest całkiem spoko, ale GoClever (z przesyłką na alle-drogo)
    za 299,00 ma HSUPA, HSPA no i ten ... 4 calowy ekran ISP :) 30 zł różnicy to
    żadna różnica! Na korzyść Prestigio widzę lepszą kamerę ... i nic więcej :)

  • 25. Data: 2014-01-01 23:36:38
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2014-01-01 22:37, J.F. pisze:

    > A czas leci. A cwany sprzedawca jeszcze sie zdazy zabezpieczyc.

    Co z tego że czas leci jak ustawa jest dziurawa .. w tym roku ma wyjść
    aktualizacja ustawy ale z czego co wiem to niestety dalej niewiele to
    zmieni dla zwykłego człowieka. Więcej zmian ma być w umowach między
    przedsiębiorcami w tym zmiana wykluczenia rękojmi, trzeba poszukać bo
    jest w necie lista zmian.

  • 26. Data: 2014-01-01 23:38:09
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2014-01-01 23:35, Kriss pisze:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    hone_3540_DUO#/
    40duo/

    > Ten Prestigio jest całkiem spoko,

    Oby nie był tak dobry jak tablet który kupiłem dziecku, największy błąd
    jaki zrobiłem a siedzę w branży :)

  • 27. Data: 2014-01-01 23:40:26
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > +14 PLN za przesył.

    Na allegro można trafić z przesyłką gratis za 299 - w białym babskim :)
    kolorze.

    > 512 MB RAMu. Trochę brakuje. Problem z dedykowanymi akcesoriami. Jedno
    > gniazdo SIM tylko 2G. Drugie 2G/3G.

    Generalnie funkcja dual-sim średnio się kobicie przyda - ma w playu pakiet
    1gb netu w abonamencie i nie ma potrzeby pakowac dedykowanej karty do neta.

    > Ktoś
    >
    > Owszem.

    > Całkiem niezły jak na swoją cenę. IMAO warto kupić. Może trochę skrzypi.

    > Rozważ też te z Q (450Q, 570Q) w nazwie, to już 4rdzeniowce.

    Dzięki za recencję. Pomogłeś :) 4 rdzeniowce - bez przesady. Przesiadka z 3
    letniego htc wildfire będzie i tak epokowa :)

  • 28. Data: 2014-01-01 23:54:12
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    > alle-drogo) za 299,00 ma HSUPA, HSPA no i ten ... 4 calowy ekran ISP :)
    > 30 zł różnicy to żadna różnica! Na korzyść Prestigio widzę lepszą kamerę

    Do listy recenzji:

    http://android.com.pl/recenzje-2/19391-ile-jest-wart
    -smartfon-za-300-zl-recenzja-goclever-quantum-4/

  • 29. Data: 2014-01-02 11:34:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł Hadam" la1qm9$inc$...@d...me

    > Aparat faktycznie kiepski, czytnik kodów kreskowych
    > sobie nie radzi ze względu na małą głębię ostrości.

    GO nie zależy od jakości aparatu, ale

    () od średnicy obiektywu (im względnie jaśniejszy
    (większej średnicy w stosunku do ogniskowej)
    tym mniejsza/krótsza GO)

    () i od ogniskowej (im dłuższa, tym
    mniejsza/krótsza GO)

    a zwykle im gorszy obiektyw tym i ciemniejszy,
    i o krótszej ogniskowej -- czyli zwykle im GO
    mniejsza/krótsza, tym jakość obiektywu lepsza.

    Względna jasność to stosunek średnicy do ogniskowej.
    Im ogniskowa dłuższa, tym obiektyw względnie
    ciemniejszy przy tej samej średnicy.

    I te zasady obowiązują wszędzie -- nijak producent tego nie przeskoczy.
    Jasny i długi obiektyw ma niemal zerową GO.

    F 1:1.2 o ogniskowej 500 mm (raczej takich nie ma,
    choć kto wie) kosztowałby majątek -- ale GO miałby
    zerową. I ważyłby tyle, że do jego wożenia
    przydałaby się furgonetka.

    F 1:5.6 z ogniskową 5 mm byłby tani, mały, lekki
    i miałby GO przy której trudno złapać coś poza GO.

    Takie coś można przyrównać do folii aluminiowej z dziurą
    zrobioną za pomocą szpilki. Nawet soczewki nie są potrzebne. :)

    Od ogniskowej i od wielkości matrycy zależy kąt widzenia.
    Im dłuższa ogniskowa przy takiej samej matrycy, tym kąty
    widzenia są mniejsze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-01-02 11:52:26
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 23:40:26 +0100, Kriss napisał(a):

> [...]
    > 1gb netu w abonamencie i nie ma potrzeby pakowac dedykowanej karty do neta.

    Ale pytałeś o minusy i w tym kontekście napisałem.

    > Dzięki za recencję. Pomogłeś :) 4 rdzeniowce - bez przesady. Przesiadka z 3
    > letniego htc wildfire będzie i tak epokowa :)

    4 rdzeniowce mają 1GB RAMu. Taka dziwna zależność.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy