eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGoclever Quantum4Re: Goclever Quantum4
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
    pl!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-
    me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Goclever Quantum4
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <la13nf$hsf$1@node2.news.atman.pl>
    <52c41617$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <la1bq9$t9f$2@news.dialog.net.pl> <8...@l...institute.com>
    <1aixk9h5kh7lv$.ucm9wpx2trsw.dlg@40tude.net>
    <p...@l...institute.com>
    <1fcff0itzddeb$.10nltfg9qbnd1.dlg@40tude.net>
    <1u78fhyuaw4n6$.dlg@lepper.institute.com>
    <16xpt7lq8yo9e$.1b4h2zo3docky.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>
    Date: Wed, 1 Jan 2014 21:33:41 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1388608420 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2373 82.143.187.50:57263
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2685
    X-Received-Body-CRC: 2262253623
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052167
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 19:34:42 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > Dnia Wed, 1 Jan 2014 19:58:35 +0100, J.F. napisał(a):
    >> troche dyskusyjne w przypadku zwyklego przekroczenia terminu.
    >> Poza tym zglaszasz sprzedawcy ... i termin zaczyna biec od zgloszenia.
    >> No i trzeba zglosic w terminie 2 miesiecy od zauwazenia - ale z tym
    >> raczej nie ma problemu ... chyba ze to druga naprawa, a przy pierwszej
    >> tez przekroczono termin :-)
    >
    > Nie rozumiesz. Umowa opiewa na określony sprzęt Z GWARANCJĄ.
    > Na całym świecie można kupić towar taniej biorąc bez gwarancji, więc jest

    Nie przesadzalbym z tym calym swiatem. Nawet u nas trudno. Gwarancja
    jest i wyboru nie ma. Mozna czasem wybrac przedluzenie.

    > to istotny składnik, że tak powiem, wyposażenia.

    Przyznaje racje, ale gwarancji sie przeciez nikt nie wypiera.
    A nawet jak sie wyprze, to jest taki dziwny zapis "w chwili wydania".

    No i zapis o terminie naprawy dobrze by bylo aby byl kategoryczny w
    karcie, a i karta dostepna przed sprzedaza - bo skad klient zna
    warunki.

    > Gwarancja, jako świadczenie dobrowolne, może mieć prawie dowolne zapisy.
    > Ale ich złamanie powoduje niezgodność z umową. A termin zaczyna biec od
    > momentu złamania zapisów gwarancji

    Od momentu zgloszenia sprzedawcy. A nie mozna zglosic przed
    przeterminowaniem naprawy.

    Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
    niezgodnosc sprzedawcy. No chyba ze kupiony wysylkowo na drugim koncu
    Polski, a serwis mamy pod nosem.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: