    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gniezno - Karpacz - którędy?
    Date: Fri, 1 Jul 2011 17:33:19 +0200

    news:iukgse$n8t$1@news.onet.pl...

    > Jestes pewien ? Tam jest dosc spora przepustowosc, watpie zeby sie az
    > godzine stalo.

    Tak mówili ludzie na CB, korek zaczynał się w połowie Milenijnego więc jest
    to możliwe.

    > No tak, zapomnialem ze u nas zakaz wjazdu ciezarowek w godzinach szczytu.
    > Za to o 9 i 19-tej wjezdzaja lawa, i wydluzaja korek do 20 :-)

    > Tu przeczyl nie bede, a wroclawscy na pewno nie lepsi. Raz do roku glowa
    > mysla.
    > Aczkolwiek na usprawiedliwienie to chyba sa jakies tymczasowe rozwiazania,
    > po otwarciu AOW ruch bedzie sie calkiem inaczej rozkladal, a przeciez do
    > Poznania to w ogole S3 pojedziemy.

    S5.

    > Tam gdzie zobaczyles - na moscie Milenijnym, oraz ewentualnie na
    > Strzegomskiej.

    Na Strzegomskiej raczej nie ma powodu, przez Milenijny jechałem nie raz,
    zazwyczaj bez stresu, więc obstawiam że ten burdel to przez przebudowy na
    Lotniczej czy jak toto koło DH Astra się zwie.

    > Co do drogowcow - widziales gdzie ten lacznik prowadzi ? Co z tego ze
    > bedzie 6 pasow, skoro Strzegomska ma dalej jeden, w szczycie dwa ..

    Jako łącznik z A8 do estakady wystarczy mi to co jest. ;-)