  • 11. Data: 2011-05-17 22:50:23
    Temat: Re: Gładko sunąć po nierównościach
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-17 14:07, Technolog pisze:
    (ciach)

    To zamiast wyprzedzania samochodów, to powinno
    się nad nimi skakać. I system unikania zderzeń
    czołowych. Jak coś wali na Ciebie na czoło, to skok.
    I nie będzie trzeba budować autostrad i przez dziury
    też się będzie skakać.

  • 12. Data: 2011-05-17 22:56:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 19:38:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > A w sumie wcale nie trzeba do tego Bose - wystarczy stara rumunska
    > dacia 1310 (czyli renault 12).

    A mozesz rozwinac?

    --
    Maciek

  • 13. Data: 2011-05-18 00:38:32
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > czołowych. Jak coś wali na Ciebie na czoło, to skok.
    > I nie będzie trzeba budować autostrad i przez dziury

    A VW Phaeton W12 lub V8 wersja hydro nie skakał ?

    nie wiem czy dobrze pamiętam, ale miał ze 3 radary
    (model 2001..2006) jak wykrywał bardzo szybkie coś co na 100% uderzy
    "skakał" (tz szybko podnosił na maksa, od strony kolizji).

    Bentley Continental też powinien mieć ?

    pozdrawiam.

  • 14. Data: 2011-05-18 00:57:59
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Co powiecie? Kiedyś ABS był systemem stosowanym w autach luksusowych. Może
    > gdyby taki system istniał, także za jakiś czas pojawiłby się w autach klasy
    > średniej? A może coś takiego już się wprowadza w seryjnie produkowanych
    > autach?

    Musicie to zobaczyć!!:

    http://www.youtube.com/watch?v=Lyf4rfT7bHU

    wszystkie jaja jakie tu były omawiane BOSE zrobił to na serio i działa

    -tłumi tak że żaden phaeton,a8,safrane,c6,xm,thesis,sclass tego nie zrobi !
    -elektronicznie sterowane bardzo szybkie zawieszenie
    -skacze bardziej niż vw phaeton (serio 2 tonowe auto skacze)
    -trzyma się drogi że HEJ

    s class 1998+ z ABC mógł się tak odchylać na zakrętach (w przeciwną stronę)
    było to gdzieś w opcjach kompa ? lub xantia 2 ? czy "wyklikać" się to dało?

    ja chce tego 20letniego LS400 z tym zawieszeniem !!!! ;)

    pozdrawiam.

  • 15. Data: 2011-05-18 01:21:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 May 2011 22:56:21 +0200, Maciek wrote:

    >A mozesz rozwinac?

    A co tu rozwijac - zwykle zawieszenie, ale doskonale zestrojone na
    "miekko", i spokojnie mozna sie z takimi torami przeszkod mierzyc.

    Tylko na zakretach opony tra o nadkola :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-05-18 01:23:52
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Musicie to zobaczyć!!:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Lyf4rfT7bHU

    aaa było :)

  • 17. Data: 2011-05-18 01:28:57
    Temat: Re: Gładko sunšć po nierównoœciach
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A co tu rozwijac - zwykle zawieszenie, ale doskonale zestrojone na
    > "miekko", i spokojnie mozna sie z takimi torami przeszkod mierzyc.
    >
    > Tylko na zakretach opony tra o nadkola :-)

    yyy????????????

    to TAKI ZŁOM BYŁ ŻE HEJ !!!!!!

    miałem okazje jechać (jako pasażer), było to baaardzo dawno temu
    ale to naprawdę niemiłosierny syf był.
    -Taki złom wychodzący z fabryki

    lepiej to już bujał nawet o zgrozo chrystler sebring 2006 !!!
    (jedno z gorszych aut jakim jechałem jako nowe, dacia też wtedy była "nowa")
    nie skręcał, ale z dacią tego nie da się równać

    pozdrawiam.

  • 18. Data: 2011-05-18 06:47:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 01:21:15 +0200, J.F. napisał(a):

    > A co tu rozwijac - zwykle zawieszenie, ale doskonale zestrojone na
    > "miekko", i spokojnie mozna sie z takimi torami przeszkod mierzyc.
    >
    > Tylko na zakretach opony tra o nadkola :-)

    Ciekawe masz porownania :) Proponuje zamiast tego rumunskiego zlomu
    przejechac sie kiedys PORZADNYM, komfortowym autem - np. Citroenem XM, CX
    Prestige albo zabytkowym DS-em.

    O Dacii mozna powiedzic wiele, ale nie ze byla wygodna...

    --
    Maciek

  • 19. Data: 2011-05-18 09:10:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 17 May 2011 14:07:02 +0200, Technolog
    <t...@g...com> wrote:

    > Czas więc podsunąć światowym koncernom kolejny pomysł ;) (przymrużenie oka
    > tyczy się zarówno tego zdania jak i całego powyższego akapitu)

    Kup sobie taką książkę:

    http://www.swistak.pl/a3586145,ELEKTRONIKA-W-TECHNIC
    E-MOTORYZACYJNEJ.html

    Zanim popełnisz jakiś ,,wynalazek'', będziesz mógł sprawdzić,
    czy ktoś już o tym nie myślał jakieś 20-30 lat temu.

    r.
    _____________

  • 20. Data: 2011-05-18 09:11:42
    Temat: Re: G?adko sun?? po nierównoœciach
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 18 May 2011 01:21:15 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co tu rozwijac - zwykle zawieszenie, ale doskonale zestrojone na
    > "miekko", i spokojnie mozna sie z takimi torami przeszkod mierzyc.
    >
    > Tylko na zakretach opony tra o nadkola :-)

    No to prawie jak BOSE...

    r.