  • 31. Data: 2011-05-18 17:38:50
    Temat: Re: G?adko sun?? po nierówno?ciach
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 18 May 2011 17:19:28 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > nie "nie powoduje" tylko "zmniejsza tendencje". Musialoby w
    > przeciwna strone przechylac, to wtedy by jeszcze bardziej
    > zmniejszalo.

    Jak dla mnie nie jest problemem, że działają na mnie duże
    przeciążenia. Dla mnie jest problemem, jak mi się takie gówno
    zaczyna bujać na każdej nierówności. Wtedy błędnik miewa dość.

    > No a dacia nie powodowala choroby morskiej i pozwalala na szybkie
    > pokonywanie nierownosci i zakretow - szybkie na miare silnika ktory
    > miala.

    Ja, ja... Taki ideał, że w R 12 Gordini musieli inaczej wystroić
    zawieszenie?

    Ponton zawsze pozostanie pontonem. Będzie się bujał, na szybkich
    nierównych zakrętach czy uskokach będzie się gubił. Taka jego
    natura. Hyundaie tak miały, nawet te nowsze nie wyzbyły się do
    końca tej przypadłości.

    > Lektyka to robila bardzo zle, chyba ze miales krzepkich i dobrze
    > oplacanych nosicieli :-)

    Opłacanych? Miałbym płacić mojej własności? Micha, izba, tunika,
    sculponea i miejsce przy lektyce ;>

    r.
    _____________

  • 32. Data: 2011-05-19 14:19:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w

    > Jak dla mnie nie jest problemem, że działają na mnie duże
    > przeciążenia. Dla mnie jest problemem, jak mi się takie gówno
    > zaczyna bujać na każdej nierówności. Wtedy błędnik miewa dość.

    A widzisz - chwale ja m.in. za to ze swietnie dobrali tlumienie
    amorow.
    Nie bylo zadnego bujania, w sensie - powrot do polozenia rownowagi
    bez zadnego przesterowania.

    > Ponton zawsze pozostanie pontonem. Będzie się bujał, na szybkich
    > nierównych zakrętach czy uskokach będzie się gubił. Taka jego
    > natura.

    No nie, na uskokach to tylko slyszales jak kola telepaly :-)

    > Opłacanych? Miałbym płacić mojej własności? Micha, izba, tunika,
    > sculponea i miejsce przy lektyce ;>

    I myslisz ze bedzie im sie wtedy chcialo nosic lektyke na ugietych
    rekach, amortyzujac ruch ?
    No chyba ze dla przykladu zetniesz jedna zaloge po powrocie :-)

    J.