  • 11. Data: 2009-09-29 20:34:03
    Temat: Re: Ghostrider - Uppsala Run i inne
    Od: "Andrzej" <szuwar_ek_wywal@to_wp.pl>

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:e80a5a6e-d952-4f45-9df4-b884da28893c@j19g2000yq
    k.googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > Nie raz byl juz podejmowany temat brawury i ryzyka przy agresywnej
    > jezdzie motocyklem, ale czy kojarzycie postac Ghostridera (zdaje sie w
    > Szwecji?) i co on wyczynia?

    Niech kolo przyjedzie do Polski i spróbuje pokozakowac! Jak mu rura nie
    zmieknie przed sniadaniem (1000pln i 20 pkt.), to sie wbije w jakies auto,
    które oczywiscie niczego nie zauwazylo :(

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 12. Data: 2009-09-29 21:21:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Andrzej pisze:

    > sie wbije w jakies auto, które oczywiscie niczego nie zauwazylo :(

    Auto nie jest od zauwazania tylko od jezdzenia. Od zauwazania jest kierowca.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-09-29 21:53:39
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    gildor pisze:

    > STILL ALIVE AND WELL
    > poza tym, ostatnia modyfikacja strony to chyba 14 Feb 2008, a 5 część
    > jest bodaj z 2007 roku, więc kto wie...

    Niemiecki "Ghostrider" rozwalił się - najechał na puszkę przy 140km/h -
    dobrze, że puszka też się poruszała z dużą prędkością - bo tak to miałby
    konsystencje dżemu.

    rt

  • 14. Data: 2009-09-29 22:01:03
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    a tu video z tego wypadku:
    http://www.youtube.com/watch?v=QfKsPqvwG-U&feature=c
    hannel_page

    rt

  • 15. Data: 2009-09-30 01:16:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-29 14:26:30 +0200, "f...@g...com"
    <f...@g...com> said:

    > Aha. Niby ze stare? :)

    Prawie tak stare, jak prm.

    > Trudno! Ale podjalem trud wpisania ghostrider w prm w google'u i nic
    > nie bylo,

    W takim razie strasznie zjebali archiwum gugla, bo powinno wyskoczyć z
    pińcet wontków.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 16. Data: 2009-09-30 08:47:21
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Sep 30, 2:16 am, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Prawie tak stare, jak prm.

    > W takim razie strasznie zjebali archiwum gugla, bo powinno wyskoczyć z
> [...]

    Pytanie,c zy taki watek lepszy czy "Czesc jaki najlepszy motór na
    miasto?"

    :))

    Koles z niemiec co sie niby rozwalil przy tych 130 czy 140 twierdzi,
    ze wylozyl na kombinezon 2500 euro i dzieki temu w caly wypadku
    naderwal sobie miesien i stlukl noge.

  • 17. Data: 2009-09-30 09:03:26
    Od: n...@s...com

    On Wed, 30 Sep 2009 01:47:21 -0700 (PDT),
    "f...@g...com" <f...@g...com>
    wrote:

    >Pytanie,c zy taki watek lepszy czy "Czesc jaki najlepszy motór na
    >miasto?"

    nie

    >Koles z niemiec co sie niby rozwalil przy tych 130 czy 140 twierdzi,
    >ze wylozyl na kombinezon 2500 euro i dzieki temu w caly wypadku
    >naderwal sobie miesien i stlukl noge.

    Czyli 1250eur za jedna, niegrozna kontuzje.
    To ja moge kontuzjowac za 800eur i zamowionia zlozone przed 1
    pazdziernika 2009r premiowane sa zupelnie gratis dodatkowa kontuzja o
    rynkowej wartosci 1250eur.

    pozdr
    newrom pomysl na biznes
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2009-09-30 09:09:11
    Od: fv <f...@c...com>

    Rafal T. wrote:
    > a tu video z tego wypadku:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QfKsPqvwG-U&feature=c
    hannel_page

    To nie żadnen ghostrider tylko jakiś leszcz co od razu po wyjeździe z salonu się
    rozpędził i
    pierwszy raz w życiu hamował z 200km/h.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 19. Data: 2009-09-30 09:21:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fv pisze:

    > To nie żadnen ghostrider tylko jakiś leszcz co od razu po wyjeździe z salonu się
    rozpędził i
    > pierwszy raz w życiu hamował z 200km/h.

    Nie dalej jak tydzien temu gosc wyjechal nowiutka Hayabusa od znajomego
    dealera Suzuki w Niemczech. Wyjebal sie na pierwszym zakrecie.

  • 20. Data: 2009-09-30 10:04:29
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 30 Wrz, 11:21, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Nie dalej jak tydzien temu gosc wyjechal nowiutka Hayabusa od znajomego
    > dealera Suzuki w Niemczech. Wyjebal sie na pierwszym zakrecie.

    nie wierze! hayabusy się nie wywracają to nie r1

    --
    Wiadro(SoldierAK)