  • 1. Data: 2010-11-29 11:31:41
    Temat: Gdzie w POZ można się poślizgać?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Jak w temacie...

  • 2. Data: 2010-11-29 12:30:28
    Temat: Re: Gdzie w POZ można się poślizgać?
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 11:31:41 +0100, megrims napisal(a):
    > Jak w temacie...

    http://www.alsds.eu/

    organizują szkolenia na lotnisku w Gądkach. O dziwo nie ma wszystkich
    informacji na stronie albo nie wszystkie eventy się na niej pojawiają.

    Byłem 2x i polecam, choć trzeba parę stówek zapłacić. No ale przynajmniej
    ma się wtedy instruktora, który wie co robi.

    Możesz do mnie napisać na priv, to ci przeforwarduję najnowsze
    zaproszenia.

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 3. Data: 2010-11-29 14:44:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2010-11-29 12:30, Scypio wrote:

> [...]
    > ma się wtedy instruktora, który wie co robi.
    >
    > Możesz do mnie napisać na priv, to ci przeforwarduję najnowsze

    Dziękuje za informacje.

    Myślałem, że ktoś napisze, że można się ślizgać na parkingu
    pod CH Panorama :D

    Pozdrawiam
    megrims

  • 4. Data: 2010-11-29 20:30:49
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    megrims wrote:

    > Myślałem, że ktoś napisze, że można się ślizgać na parkingu
    > pod CH Panorama :D

    Zazwyczaj pod M1 na Szwajcarskiej jest dużo miejsca i można uczcić
    rozpoczęcie zimy stosownym piruetem ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 5. Data: 2010-11-29 20:55:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Kompa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    megrims wrote:

    > Zazwyczaj pod M1 na Szwajcarskiej jest dużo miejsca i można uczcić >
    > rozpoczęcie zimy stosownym piruetem ;)

    Po krótkiej chwili zwykle pojawia sie policja.

    Mały, ale fajny placyk jest w drodze do nowego ZOO
    Można też na cmentarnej.

    Ekstra miejsce to Wypalanki, jednak włąściciel goni, a szkoda.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl