  • 1. Data: 2009-06-17 19:53:01
    Temat: Problem z kalendarzem w Nokia E61
    Od: Krzysztof Dmytrów <k...@g...com>

    Witam

    Mam taki oto problem z kalendarzem (i nie tylko, niektóre inne usługi
    też nie chcą się uruchomić i wyświetla się taki sam komunikat): jak w
    kalendarzu wchodzę w obojętnie jaki dzień, w którym są wpisy (terminy,
    zadania, spotkania, itd.) i gdy wybieram po lewej "Opcje", wówczas
    wyskakuje mi następujący komunikat:

    Kalendarz: Nie można uruchomić pliku ze względów bezpieczeństwa

    Nową pozycję mogę wpisać jedynie z widoku całego miesiąca lub tygodnia.
    Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Jak go rozwiązać?

    z góry dzięki za pomoc

    pozdrawiam serdecznie
    Krzysiek