  • 11. Data: 2017-02-03 22:50:14
    Temat: Re: Gaz prince sie nie włącza.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > auto mam od sierpnia kupione od razu z gazem od handlarza więc info
    > żadnego. Pomóżcie :)

    Nie kupuje się auta z gazem. Kupuje się benzynę i gazuje się samemu. Jak
    ktoś sprzedaje auto z gazem, to jest duże prawdopodobieństwo, że mu się
    pierdzielił.

    Endriu

  • 12. Data: 2017-02-03 22:59:06
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-03 o 22:50, Endriu pisze:

    > Nie kupuje się auta z gazem. Kupuje się benzynę i gazuje się samemu. Jak
    > ktoś sprzedaje auto z gazem, to jest duże prawdopodobieństwo, że mu się
    > pierdzielił.
    To jest jedna z wielu legend miejskich, przejechałem na nim ponad 6tys km
    zanim zaczął się pierdzielić, filtry były lekko brudne, może jeszcze
    reduktor
    jest do czyszczenia, tyle że jak na razie nie mam tego kiedy zrobić.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 13. Data: 2017-02-04 01:17:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 3 Feb 2017 22:50:14 +0100, Endriu napisał(a):

    > Nie kupuje się auta z gazem. Kupuje się benzynę i gazuje się samemu. Jak
    > ktoś sprzedaje auto z gazem, to jest duże prawdopodobieństwo, że mu się
    > pierdzielił.

    Etam :)
    Najefektywniej kupić auto które się pierdzieli i raz-dwa je naprawić ;)

    Pierdzielące się auto z gazem łatwo poznać po tym, że ma nowe świece,
    kable, cewki, filtry i właśnie po wymianie tego wszystkiego idzie na
    sprzedaż (zazwyczaj jest to napisane już w ogłoszeniu)
    W skrajnych przypadkach na jazdę próbną ma akurat pusty zbiornik gazu :)

  • 14. Data: 2017-02-04 12:41:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie kupuje się auta z gazem. Kupuje się benzynę i gazuje się samemu. Jak
    > ktoś sprzedaje auto z gazem, to jest duże prawdopodobieństwo, że mu się
    > pierdzielił.

    Ta. Kupuje bez gaz, zakłada się samemu, po czym sprzedaje po 10tys. bo
    generalnie samo auto nie pasuje :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2017-02-04 12:52:23
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > reduktor
    > jest do czyszczenia, tyle że jak na razie nie mam tego kiedy zrobić.

    Jak zagazujesz sobie samemu to masz maj;epsze nowe taile w środku. Nie znam
    firmy prince, nie wiem co ta za szjas. Osobiście jeżdzę teraz passatem na
    Stagach które same sobie dobierają i korygują krzywą gazową.
    Na poprzednim golfiaczu przejechałem 100k km na gazie - zero problemów z
    gazem kiedykolwiek.

    W życie nie kupiłbym auta, gdybym nawet kupował nowe z solonu to chyba
    wolałbym sobie sam zagazaować, bo np. Skody gazują na Landi Lorenzo które u
    gaziarzy mają kiepską opinie ....

    Endriu

  • 16. Data: 2017-02-04 13:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

    > Nie kupuje się auta z gazem. Kupuje się benzynę i gazuje się samemu. Jak
    > ktoś sprzedaje auto z gazem, to jest duże prawdopodobieństwo, że mu się
    > pierdzielił.

    Tak zrobiłem i musialem robic mały remont silnika - gaz wypłukał nagar,
    auto zaczeło brac olej itp.
    Pomogła wymiana pierscieli plus pare innych poprawek.
    Takze cena instalacji wzrosła o 1800 ale silnik był jak nowy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 17. Data: 2017-02-04 13:11:22
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Etam :)
    > Najefektywniej kupić auto które się pierdzieli i raz-dwa je naprawić ;)

    Miałem kiedyś Fiata Ciquecento na gaźniku Aissan (sterowany rurkami podciśnieniowymi
    http://nmp1.w.interiowo.pl/druga/rurki.HTM) i były z nim duże problemy. Jak
    pojechałem z nim kiedyś do salonu Fiata, żeby mi go wyregulowali, to powiedzieli, że
    Cieniola z tym gaźnikiem to oni nie podejmują się naprawiać. W końcy znalazłem gdzies
    na sieci taki poradnik: http://nmp1.w.interiowo.pl/druga/pliki/CienkiManual.
    pdf i sam sobie wyregulowałem.

    Samochód ten był tak spierdolony i do niczego się nie nadawał, że masakra. Wymieniłem
    w nim prawie WSZYSTKO - silnik, skrzynie całe zawieszenie a on cały czas dawał w
    dupę. Tzn budę miał świetną, i gdyby mu wrzucić jakiś normalny niemiecki sillnik, to
    by był hit sezonu. A tak to wyszło włoskie dziadostwo. Od tej pory jak słysze słowo
    fiat, to włącza mi się czerowna lampka.

    Endriu

  • 18. Data: 2017-02-04 13:15:46
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > Pomogła wymiana pierscieli plus pare innych poprawek.
    > Takze cena instalacji wzrosła o 1800 ale silnik był jak nowy :)

    Wiesz można jeszcze popróbowac z ceramizerami. Spotkałem parę opini, że gdy
    coś takiego się przytrafi to potrafią być skuteczne.

    Endriu

  • 19. Data: 2017-02-04 16:41:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

    > Wiesz można jeszcze popróbowac z ceramizerami. Spotkałem parę opini,
    > że gdy coś takiego się przytrafi to potrafią być skuteczne.

    Przepraszam, z czym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 20. Data: 2017-02-04 16:41:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

> [...]
    > sezonu. A tak to wyszło włoskie dziadostwo. Od tej pory jak słysze
    > słowo fiat, to włącza mi się czerowna lampka.

    Tak trzymaj! ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka