  • 11. Data: 2010-05-13 11:38:27
    Temat: Re: Ganianie, treningi i masa funu w Brnie - sierpien 2010
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "doktorski"
    Tyle samo placisz za latanie gokartem na torze w Piasecznie. :)

    tak???

    Tytus z fabryki

  • 12. Data: 2010-05-13 11:47:50
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Maj, 12:25, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > No to mamy jasnosc:
    No prawie. Ceny imprezy sa w koronach i zostaly do EUR sprowadzone
    przez organizatora po jakims dziwnym kursie (roznice na szczescie nie
    sa duze). Uzupelniam o wartosci w koronach (kurs na dzis 0,1557) zeby
    za miesiac nie bylo niespodzianek.

    Poniedzialek:
    Pro & Experts - 3750 Kc
    Rookie - 3990 Kc

    Wtorek i sroda
    Pro & Experts - 3390 Kc
    Rookie - 3800 Kc

    lub za cale 3 dni:
    Pro & Experts - 8990 Kc
    Rookie - 10340 Kc

    pzdr, dr
    14/525

  • 13. Data: 2010-05-13 15:46:36
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-13 13:12, gildor pisze:

    > to ja już widzę co to za kobieta latała tym fazerem.

    zapytaj kolegów :-P

    --
    pozdr
    pj