eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS - przegięcie w kwestii voipGTS - przegięcie w kwestii voip
  • Data: 2010-06-08 10:43:51
    Temat: GTS - przegięcie w kwestii voip
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    To chyba dotyczy internetu. Właśnie dostałem piękne pismo o zmianie
    sposobu obsługi resellerów voip GTS...

    Po przeczytaniu aż się roześmiałem ... tekst zawiera m.in takie kwiatki:

    W czasie zdefiniowanym, jako niezbędny do realizacji zgłoszeń, nie
    należy eskalować i ponaglać rozwiązania zgłoszenia. Wyłącznie w
    przypadku braku informacji na temat zgłoszenia po podanym terminie,
    należy się skontaktować z GTS Energis przez dedykowaną dla Resellerów
    infolinię: 801xxxxxx.

    Oczywiście załączone są gustowne formatki w .xsl na wszystko cokolwiek
    się chce załatwić ....

    No po prostu śmiech na sali. Ostatnio zgłaszałem kilka problemów na
    ichnią infolinię z połączeniami i nigdy nikt nie oddzwonił, a wszystkie
    problemy były po ok 5-7 dniach (bo taki był czas reakcji w moim
    przypadku) kwitowane, że problem był po stronie drugiej, a jakby się
    powtarzał, to proszą o kontakt ... :)

    Przecież wiadomo, że jak wysyłam fax np. do Stanów i mam 20 prób i 1
    udane wysłanie, to trzeba to sprawdzić teraz, bo za 5 dni to już jest
    nieweryfikowalne.

    Ogólnie masakra ...

    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: