  • Data: 2010-06-09 16:39:13
    Temat: Re: GTS - przegięcie w kwestii voip
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
    > jezeli "interes zaden" to dlaczego "ryzyko odejscia bolesne"?

    a wiesz co jest istotne dla handlowca ? obroty jakie wykręca.
    Często marża jest nieistotna i nawet nie jest jej świadom. A jak taki
    klient na kilkanaście/kilkadziesiąt kpln odpadnie, to boli - a
    dokładniej boli najbardziej handlowca.

    Chociaż - może dla wielkich operatorów przewalających dziesiątki
    gigabitów to jednak jest dobry interes ? W końcu takiego dodatkowego
    +0.5Gbit/s nawet nie zauważą... do tego sprzedadzą te same pasmo 2x, raz
    ssaczą, drugi popychaczom ;)

    Marcin