  • Data: 2010-06-08 22:03:45
    Temat: Re: GTS - przegięcie w kwestii voip
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.06.2010 20:22, Marcin Kocur pisze:
    > To dodam od siebie jak potraktowano klientów detalicznych adsl
    > zgromadzonych przez GTS pod szyldem Multimo. W 2008 roku nakłaniano

    Pamiętam jak około 2006 roku odchodziłem do GTS i byłem w ich biurze w
    Poznaniu. Na ścianie ze dwie tablice z rozrysowanymi planami sieci
    Multimo i właściwie odchodziłem bo primo zmienił się handlowiec secundo
    nowy handlowiec miał w gałkach ocznych napis Multimo i nie ważne, że
    gada z klientem na kilka k PLN.
    Było widać parcie i wielkie podekscytowanie tematem. W rozmowie
    wyczułem, że taka polityka firmy.

    --
    pozdrawiam
    Paweł Rohde