  • Data: 2010-06-09 11:18:36
    Temat: Re: GTS - przegięcie w kwestii voip
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.06.2010 Cezar <c...@B...pl> napisał/a:

    > Nie!
    > Sugeruje ze nie sprzedanie samochodu za 100k i zostanie z nim na parkingu to
    > moze byc zabojstwo dla niejednego dealera. (oczywiscie zakladam ze ow dealer
    > zaplacil za samochod producentowi)
    Tylko ze lacz sie nie kupuje za bardzo na zapas.
    Do tego sprzedajac powiedzmy 0.5gbit gts nie poleci od razu dokupic 0.5gbit na
    swoich laczach X,Y,Z. A jak klient z 0.5gbit odejdzie, to nie ma od razu
    problemu ze tutaj stoi sobie 0.5gbit na parkingu i czeka.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/