  • Data: 2010-06-08 12:41:05
    Temat: Re: GTS - przegięcie w kwestii voip
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Z GTSem psuć dokumentnie zaczęło się po fuzji działów z Energisem 2 lata
    > temu.

    mam podobne wrazenie, ale co do fuzji energisa z gts :)
    kiedys sprawy w energisie byly zalatwiane od reki, teraz na odpowiedz w
    prostej kwestii czekam po kilka dni
    jakosc zmienila sie w jakos, zmienili sie ludzie (nawet ci sami sa teraz
    inni), porzadna spolka zmienila sie w, tfu, "korporacje"
    naczelnym haslem jest "chcemy dobra naszych klientow", a ja sie nie pale do
    oddawania tego dobra
    zal mi energisa tak jak kiedys bylo mi zal tepsy, ale tak to jest kiedy
    ludzi zastepuja "zasoby ludzkie", a wszystkiem rzadzi magiczny system