  • 11. Data: 2010-01-29 19:55:00
    Temat: Re: GPRS w mobile, czego nie dopatrzyłem?
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > w pececie? i on ten sms odbiera?

    Nie, telefon odbiera SMS i sobie konfiguruje profil. Na pececie tylko
    trzeba po połączeniu się po BT do telefonu wybrać odpowiedni profil,
    dzwoniąc np. *99***5#

    p.

  • 12. Data: 2010-01-29 19:57:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 19:55:00 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Nie, telefon odbiera SMS i sobie konfiguruje profil. Na pececie tylko
    > trzeba po połączeniu się po BT do telefonu wybrać odpowiedni profil,
    > dzwoniąc np. *99***5#

    Już Przemek odpowiedział - tak jest tylko w SonyParkinsonach, teoretycznie
    miało ułatwiać, ale tego nie robi, bo musisz znac numer profilu.
    Wpisywanie w stringu inicjującym jest lepsze, bo nie musisz grzebać w
    telefonie i możesz użyć innego APN, nawet takiego który nie jest
    zdefiniowany w telefonie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-01-29 20:07:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-29 20:57, Waldek Godel pisze:

    > Już Przemek odpowiedział - tak jest tylko w SonyParkinsonach, teoretycznie
    > miało ułatwiać, ale tego nie robi, bo musisz znac numer profilu.

    No to akurat nietrudno policzyć.

    > Wpisywanie w stringu inicjującym jest lepsze, bo nie musisz grzebać w
    > telefonie

    No średnio miłe, zwłaszcza jak się nie jest geekiem, a spece z mobila
    zapomnieli o tym napisać w instrukcji.

    > i możesz użyć innego APN, nawet takiego który nie jest
    > zdefiniowany w telefonie.

    A co to da?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-01-29 20:12:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 21:07:22 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No średnio miłe, zwłaszcza jak się nie jest geekiem, a spece z mobila
    > zapomnieli o tym napisać w instrukcji.

    Ale - jak możesz zauważyc - string inicjujący musisz wpisac i tak i tak

    > A co to da?

    jedno miejsce do konfiguracji mniej

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-01-29 20:19:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-29 21:12, Waldek Godel pisze:
    > Ale - jak możesz zauważyc - string inicjujący musisz wpisac i tak i tak

    No w SE nie muszę, bo mam profil w aparacie, przesłany mi przez
    operatora w dodatku.

    > jedno miejsce do konfiguracji mniej

    Więcej. Bo w aparacie dostałem profil od operatora. W SE koniec. A w
    Nokii musiałem grzebać po zaawansowanych ustawieniach modemu, co ani
    proste ani oczywiste nie jest, zwłaszcza jak operator słowa nie wspomina :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-01-29 20:24:28
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Już Przemek odpowiedział - tak jest tylko w SonyParkinsonach, teoretycznie
    > miało ułatwiać, ale tego nie robi, bo musisz znac numer profilu.

    No tak, trzeba znać. :) Zazwyczaj to 1, ale do 5 można policzyć.

    > Wpisywanie w stringu inicjującym jest lepsze, bo nie musisz grzebać w
    > telefonie i możesz użyć innego APN, nawet takiego który nie jest
    > zdefiniowany w telefonie.

    Zależy dla kogo lepsze. Jak nie korzystasz z sieci na telefonie, albo
    zmieniasz telefony, a komputera nie, to pewnie lepsze.

    p.

  • 17. Data: 2010-01-29 20:25:55
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Ale - jak możesz zauważyc - string inicjujący musisz wpisac i tak i tak

    Tylko dlatego, że dzwonił na *99***1#, pod którym to profilem nie było
    odpowiedniej konfiguracji, a CGDCONT=1 po prostu tę konfigurację pod
    tym numerem profilu ustawiło.

    p.

  • 18. Data: 2010-01-29 20:33:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-29 21:24, Piotr KUCHARSKI pisze:
    > Zależy dla kogo lepsze. Jak nie korzystasz z sieci na telefonie, albo
    > zmieniasz telefony, a komputera nie, to pewnie lepsze.

    No nie wiem czy zmiana telefonu nie powoduje zmiany modemu. W końcu
    teraz w moim systemie mam dwa modemy. Jeden do SE, a drugi do Nokii.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-01-29 20:34:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-29 21:25, Piotr KUCHARSKI pisze:

    > Tylko dlatego, że dzwonił na *99***1#, pod którym to profilem nie było
    > odpowiedniej konfiguracji, a CGDCONT=1 po prostu tę konfigurację pod
    > tym numerem profilu ustawiło.

    Piotr.... Pacz nam na usta: Takie przyjemności jak profil to tylko w SE.
    W Nokii trzeba rzeźbić w rejestrach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2010-01-29 20:35:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 20:25:55 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Tylko dlatego, że dzwonił na *99***1#, pod którym to profilem nie było
    > odpowiedniej konfiguracji, a CGDCONT=1 po prostu tę konfigurację pod
    > tym numerem profilu ustawiło.

    No w każdym razie tak już jest i się tego nie zmieni.
    Zawsze można wybrać telefon z Windows Mobile i Internet Connection Sharing
    - wystarczy podpiąć kabel, telefon zapyta jaka ma być funkcje, wybrać
    udotępnienie internetu, trzy sekundy i działa - bez żadnej konfiguracji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel