  • 1. Data: 2010-01-25 22:36:25
    Temat: GPRS w mobile, czego nie dopatrzyłem?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    próbuję zestawić połączenie GPRSa przed BT przez Nokię. Kazałem sobie
    mobilowi przesłać plik konfiguracyjny esemesem i działa z samej nokii.
    Ale jak daję łączenie na *99***1# to łączy i wywala, że protokół PPP
    skończył połączenie. Czegoś pewnie niedoustawiłem, ale czego?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-01-25 22:39:21
    Temat: Re: GPRS w mobile, czego nie dopatrzyłem?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-01-25 23:36, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    > Ale jak daję łączenie na *99***1# to łączy i wywala, że protokół PPP
    > skończył połączenie. Czegoś pewnie niedoustawiłem, ale czego?

    APNa na kompie.
    AT+CGDCONT=1,"IP","tu_wpisz_apn"

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-01-25 22:45:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-25 23:39, darnok pisze:

    > APNa na kompie.
    > AT+CGDCONT=1,"IP","tu_wpisz_apn"

    A możesz coś bliżej podać? Gdzie to się wpisuje?

    Ani to:
    Podana fraza - at+cgdcont=1,"ip","tu_wpisz_apn" - nie została odnaleziona.

    Ani to:
    http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourc
    eid=navclient&q=%20apn+windows

    nic sensownego nie wnosi ;(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-01-25 23:31:58
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Przemysław !

    W poniedziałek, 25 stycznia 2010, o godz. 23:45:47, napisałeś na temat:
    "GPRS w mobile, czego nie dopatrzyłem?"
    Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl, news:hjl5c2$2gn$2@news.interia.pl

    > A możesz coś bliżej podać? Gdzie to się wpisuje?

    Manager urządzeń
    wskaż modem i...
    Właściwości -> Zaawansowane -> Dodatkowe polecenia inicjujące

    --
    Hej!

    - Brygida spostrzegła, że już nie żyje. -

  • 5. Data: 2010-01-26 00:05:53
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:
> [...]

    Może *99***2# zadziała (to 1, 2 to numer profilu w telefonie, zobacz, jak
    się ustawiło po SMS-ie).

    > Czegoś pewnie niedoustawiłem, ale czego?
    > APNa na kompie.
    > AT+CGDCONT=1,"IP","tu_wpisz_apn"

    Ee, po co? To powinno być w ustawieniach przysłanych w tym SMS-ie.
    Powinno się dać skorzystać normalnie, bez żadnych skryptów i dodatkowych
    ustawień.

    p.

  • 6. Data: 2010-01-26 07:57:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-26 00:31, TZ pisze:
> [...]
    >

    > Manager urządzeń
    > wskaż modem i...
    > Właściwości -> Zaawansowane -> Dodatkowe polecenia inicjujące

    Dzięki, pomogło. Kurde, mogli to gdzieś opisać na mobile....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-01-26 08:00:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-26 01:05, Piotr KUCHARSKI pisze:

    > Może *99***2# zadziała (to 1, 2 to numer profilu w telefonie, zobacz, jak
    > się ustawiło po SMS-ie).

    Nie, kolejne numerki są w SE. Tam muszę mieć 5.

    > Ee, po co? To powinno być w ustawieniach przysłanych w tym SMS-ie.
    > Powinno się dać skorzystać normalnie, bez żadnych skryptów i dodatkowych
    > ustawień.

    No jednak dodanie tego pomogło.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-01-26 09:00:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 00:05:53 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Ee, po co? To powinno być w ustawieniach przysłanych w tym SMS-ie.
    > Powinno się dać skorzystać normalnie, bez żadnych skryptów i dodatkowych
    > ustawień.

    w pececie? i on ten sms odbiera?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-01-26 16:01:16
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > Dzięki, pomogło. Kurde, mogli to gdzieś opisać na mobile....

    Gdzies jest opisane na 100%, a gdybyś pomyślał i wpisał w google:
    AT+CGDCONT=1,"IP"
    to miałbys odpowiedź:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=AT%2BCGDCONT%3D1
    %2C%22IP%22&lr=&aq=f&oq=

    :)
    Przem

  • 10. Data: 2010-01-27 09:13:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-26 17:01, Przemek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    >
    > Gdzies jest opisane na 100%,

    Gdzieś w internecie pewnie tak, ale nie w opisie konfiguracji do
    korzystania z GPRS na stronach mobile.

    a gdybyś pomyślał i wpisał w google:
    > AT+CGDCONT=1,"IP"

    a skąd miałbym pomyśleć, że takie coś należy wpisać? Łatwo mówić, jak
    się wie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek