    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: GOP - Warszawa (Wawer)
    Date: Fri, 2 Jul 2010 13:00:58 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    jak na wawer to ze slaska odbijasz sobie na droge nr 50 grojec itd,
    przebijasz sie przez gore kalwarie (rano powinno byc plynnie ale normalnie
    tam sa korki z kazdej strony przy rondzie w GK) potem dalej do drugiego
    ronda za wisłą i skrecasz w lewo. Masz droge jednojezdniowa ale bardzo
    bardzo luzna i bardzo wygodnie sie jezdzi - a nad ranem to juz w ogole
    poezja. Warto.

    Nie jedz przez konstancin - jak przez konstancin bedziesz jechal ok 7 to
    bedziesz stal w korku jeszcze gorszym niz w gorze kalwarii gdzie powinno byc
    luzno o tej godzinie. Miedzi 6:30 a 8:30-9:00 jest zwykle zapchana cala
    glowna droga.

    moje przyzwyczajenie (mieszkam pomiedzy gora kalwaria a konstancinem)jest
    takie ze jezdze przez konstancin jak mam sie dostac na druga strone wisly -
    ale to przyzwyczajenie a poza tym objezdzam korek w konstancinie bokiem.
    Ostatnio o dziwo po rozpoczeciu wakacji nie ma takich korkow w
    konstancinie - nie wiem czy to tylko dzisiaj ale jak zwykle cala warszawska
    stoi tak dzisiaj calkiem plynnie wszystko szlo. W weekend jedz ktoredy
    chcesz - wszedzie dobrze bedzie.

    mozesz jeszcze jechac tak ze przed warszawa zjezdzasz na magdalenke z drogi
    nr 8, przebijasz sie przez 7 i jedziesz dalej przez piaseczno do
    konstancina, w konstancinie skrecisz w lewo na pierwszym napotkanym rondzie
    i bedziesz jechalw kierunku wwy, potem siekierkowski i zlote dzielo.