  • 1. Data: 2010-07-01 11:46:25
    Temat: Wybory
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Bylo, nie bylo ? http://wybory.aviva.pl/

    pierwsza tura wygladala tak
    http://wybory.aviva.pl/pierwsza_edycja

    Druga tura niestety zakonczona, ale obejrzec nie mozna, chyba ze
    tu
    http://www.youtube.com/user/CUAviva?v=P9Wxb02wZU4&fe
    ature=pyv&ad=4865790508&kw=&gclid=CIze7riCyqICFcqT3w
    odx060yA

    J.

  • 2. Data: 2010-07-01 14:46:16
    Temat: Re: Wybory
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > http://www.youtube.com/user/CUAviva?v=P9Wxb02wZU4&fe
    ature=pyv&ad=4865790508&kw=&gclid=CIze7riCyqICFcqT3w

    Wypierdalaj debilu z tym spamem

  • 3. Data: 2010-07-01 16:34:52
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze tak:

    > Wypierdalaj debilu z tym spamem

    no i dnia 01 lipca 2010 J.F. został debilem :D

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2010-07-01 16:38:19
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Piter pisze:

    > no i dnia 01 lipca 2010 J.F. został debilem :D

    a ja dodam tylko tyle, są wybory dobre i są wybory złe, w reklamie był
    jeszcze nonsens.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-07-01 17:30:07
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE" <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ> napisał w
    wiadomości news:i0i2rb$lm5$1@mx1.internetia.pl...
    > Wypierdalaj debilu z tym spamem

    Jesteś prezydętem wszystkich szoferów?
    Jesteś Zabiegany, Szybki Lopez, Nie-dzielny, a może Malowana Lala?

  • 6. Data: 2010-07-01 20:06:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 17:30:07 +0200, m napisał(a):

    > Jesteś prezydętem wszystkich szoferów?
    > Jesteś Zabiegany, Szybki Lopez, Nie-dzielny, a może Malowana Lala?

    To tylko gromadka dżentelmenów z apd. Olać ciepłym moczem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-07-01 21:21:25
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik m napisał:

> [...]
    >
    > Jesteś prezydętem wszystkich szoferów?
    > Jesteś Zabiegany, Szybki Lopez, Nie-dzielny, a może Malowana Lala?

    jestem "ruchasz twojej mamełe" - słyszałeś o takim?

  • 8. Data: 2010-07-01 21:27:17
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > To tylko gromadka dżentelmenów z apd. Olać ciepłym moczem.

    jesz kupsko?

  • 9. Data: 2010-07-01 22:45:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości news:

    > To tylko gromadka dżentelmenów z apd. Olać ciepłym moczem.

    A co to apd?

  • 10. Data: 2010-07-01 22:53:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-01 22:45, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > A co to apd?

    Grupa 5 szczyli. Sumaryczny ich wiek - jakieś 60-80 lat. Sumaryczne IQ -
    poniżej 300.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl