    From: "wsk125" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: GMOL - prostowanie
    Date: Wed, 29 Apr 2009 20:20:47 +0200

    Witam,

    O to bym Poczty Polskiej nie podejrzewal, ale stalo sie.... pogieli mi gmole
    w transporcie...

    Poszedlem z reklamacja, a PANI NACZELNIK tlumaczy, ze nadawca powinien
    wyslac paczke na WARUNKACH SZCZEGOLNYCH !!!! Kuzwa... kawal rury na
    warunkach szczegolnych???

    Nie uzyskalem od milej pani Naczelnik niestety odpowiedzi na pytanie,na
    jakich zasadach wyslac poczta polska np. aparat fotograficzny skoro
    chromowana rure mam nadawac na warunkach szegolnych ?!?!?!

    Kij tam... reklamacja pewnie niewiele da... a gmole trza zalozyc.

    I tu pytanie - jak to wyprostowac zeby slad nie pozostal?

    Opis zniszczen: rura zgieta pod katem ~20stopni, wgniecenie do srodka,
    oczywiscie scianki rozlazly sie na zewnatrz w miejscu zgiecia... Struktura
    nie naruszona.

    Moge dospawac np. srube i probowac wyciagnac wgniecenie... ale slad po
    spawie zostanie...

    Siakies pomysly???

    ---
    Marcin