  • 11. Data: 2011-05-20 22:11:22
    Temat: Re: GG Mobilne
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 20 May 2011 20:36:34 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Jak zwykle wypowiadasz sie na temat, o ktorym nie masz pojecia. W calym
    > GG na iphone nie ma ani jednej reklamy.

    Za to w wersji na Androida są. Całe dwie, dość miniaturowe. Póki co nie
    przeszkadzają.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 12. Data: 2011-05-20 22:34:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2011 21:37:21 +0200, DCR wrote:

    >Jedna rzecz mnie zastanawia.
    >Dlaczego w takim razie były dwie wersje GG. Jedna GG Orange, a druga GG
    >niezależna.

    A Era GG to byla niezalezna czy trzecia ?

    J.

  • 13. Data: 2011-05-21 01:16:29
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    J.F. (j...@p...onet.pl)
    in news:uigdt6lv88g89tnedv79vr885nn1f40k79@4ax.com

    > Ja nie wiem .. ale czy to cos innego niz to:
    > http://mobile.gadu-gadu.pl/m/get
    >
    > Bo tu pierwszy tydzien za darmo.

    Nie wiem o który Ci chodzi, ale w wersji na Symbiana pamiętam zawsze był
    pierwszy tydzień za darmo, a potem był monit o kasę.

    MSz

  • 14. Data: 2011-05-22 22:46:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > Jak zwykle wypowiadasz sie na temat, o ktorym nie masz pojecia. W calym
    > GG na iphone nie ma ani jednej reklamy.

    Cóż za znazczenie czy są czy nie, skoro jest nieużywalne :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944